برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

کابل افشان اشترانکوه سایز 4x1

  • کابل افشان 4x1 اشترانکوه
  • روکش PVC
  • سایز 1
  • هادی مسی 
  • کلاس 5
  • استاندارد ملی
1,381,212 تومان
فروش سیم و کابل به صورت
ناموجود
نام تجاری:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
توضیحات

کابل افشان اشترانکوه سایز 4x1

کابل افشان اشترانکوه سایز 4x1 از کابل های دارای خمش زیاد بوده و این به دلیل داشتن هادی های مسی آن می باشد که از کلاس 5 بوده و منجر به میزان انعطاف پذیری بالا و مقاومت کم کابل می شود. سیم و کابل اشترانکوه تنوع بالایی از اندازه و مدل داشته که همگی در سایت لایت هوم موجود بوده و شما می توانید بسته به نیاز خود هر کدام از آنها را انتخاب و خریداری نمایید. این کابل مناسب استفاده در محیط های ساختمانی و وسایل برقی می باشد. کابل های افشان به دلیل نرمی زیاد کابل برای بکارگیری در محیط های مختلف مناسب بوده و قابلیت اتصال بین دو نقطه ای که فاقد اتصال کوتاه است، می باشد.

کابل افشان اشترانکوه سایز 4x1

ویژگی های کابل افشان اشترانکوه

کابل افشان اشترانکوه سایز 4x1 دارای 4 رشته سیم به اندازه هر کدام 1 میلی متر است که در تعداد سیم های بیشتر و اندازه های بالاتری نیز عرضه شده و همه این مدل ها در سایت لایت هوم موجود می باشد. سیم و کابل بصورت حلقه های 100 متری و یا بصورت متری بوده که این مدل از نوع حلقه 100 متری است. از این کابل ها در فضاهای مختلفی استفاده شده که از جمله آن مصارف عمومی و وسایل الکتریکی، تابلو سازی و مواردی که نیاز به جریان و آمپر بالا ندارد، می باشد. هادی بکار رفته شده در آن از مس کلاس 5 بوده که میزان مقاومت کم و خمش زیادی داشته و استفاده از کابل را در محیط های مختلف، آسان می کند. کابل های مفتولی دارای هادی مس کلاس 2 بوده که میزان خمش کم و مقاومت بالایی دارد. جنس بدنه کابل از PVC بوده که میزان مقاومت بالایی در مقابل خوردگی و پوسیدگی داشته و از انتقال برق به بیرون جلوگیری می کند. سیم و کابل اشترانکوه از برندهای مطرح در این زمینه در کشور بوده که توانسته با تنوع بالای محصولات خود، دست خریدار را در انتخابی راحت تر باز گذارد و همچنین دارای کیفیت بالایی می باشد.

شما می توانید پس از بررسی های لازم و کسب اطلاعات مورد نیاز خود در خصوص خرید کابل افشان اشترانکوه سایز 4x1 و یا اطلاع از قیمت کابل افشان اشترانکوه سایز 4x1 با مراجعه به سایت لایت هوم و یا تماس با بخش فروش ما، خرید خود را به راحتی انجام دهید.

جزئیات محصول

مشخصات

کشور سازنده
ایران
برند
اشترانکوه
نوع سیم و کابل
کابل افشان
سایز سیم و کابل
1
انواع
قیمت
حلقه ای 1,381,212 تومان
محصولات مرتبط
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@@COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

فروش ویژه

تلفن تماس

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به حساب کاربری