برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

کابل افشان اشترانکوه سایز 3x6

تماس بگیرید
  • کابل افشان اشترانکوه سایز 3x6
  • روکش PVC
  • سایز 6
  • هادی مسی 
  • کلاس 5
  • استاندارد ملی
5,353,250 تومان
فروش سیم و کابل به صورت
ناموجود
نام تجاری:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
توضیحات

کابل افشان اشترانکوه سایز 3x6

کابل افشان اشترانکوه سایز 3x6 از سری کابل های با کیفیت بوده که برای استفاده در محیط های مختلف مناسب است. سیم و کابل اشترانکوه در تنوع بالایی از اندازه و مدل تولید شده و توانسته تا کلیه نیازهای بازار داخلی را تامین نماید و به یکی از برندهای مطرح در کشور تبدیل شود. این کابل دارای هادی مسی در ساختار خود است که میزان خمش کابل را بالا برده و از مقدار مقاومت آن کم می کند و باعث شده استفاده از کابل در محیط های ساختمانی و وسایل برقی، به آسانی صورت گیرد. کابل های افشان در اندازه های متنوع زیادی عرضه شده و قابلیت اتصال بین دو نقطه ای که فاقد اتصال کوتاه است، را دارد و مناسب استفاده در فضاهای ساختمانی و وسایل الکتریکی می باشد.

کابل افشان اشترانکوه سایز 3x6

ویژگی های کابل افشان اشترانکوه

کابل افشان اشترانکوه سایز 3x6 بسته بندی های بصورت حلقه های 100 متری داشته که در اندازه های بالاتر، بصورت متراژی نیز می باشد. جنس بدنه سیم و کابل اهمیت زیادی داشته که در این مدل از جنس PVC است که یک پلیمر پلاستیکی بوده و باعث شده تا از انتقال جریان برق به بیرون جلوگیری شده و مانع از خوردگی و پوسیدگی بدنه می شود. این کابل دارای سه رشته به اندازه 6 میلی متر است و در تنوع زیادی از اندازه عرضه شده که همگی در سایت لایت هوم موجود می باشد. این کابل ها مناسب استفاده در مصارف عمومی و وسایل الکتریکی، تابلو سازی و مواردی که نیاز به جریان و آمپر بالا ندارد، می باشد. هادی بکار رفته شده در آن از مس کلاس 5 می باشد که میزان مقاومت کم و خمش زیادی داشته و باعث شده تا انعطاف پذیری کابل را بالا برد. در کابل های مفتولی از هادی مسی کلاس 2 استفاده شده که میزان خمش کابل را کم کرده و مقدار مقاومت آن را بالا می برد. محصولات اشترانکوه دارای کیفیت بالا و طول عمر زیادی است که خرید مطمئنی را برای مشتریان عزیز رقم می زند.

شما می توانید پس از بررسی های لازم و کسب اطلاعات مورد نیاز خود در خصوص خرید کابل افشان اشترانکوه سایز 3x6 و یا اطلاع از قیمت کابل افشان اشترانکوه سایز 3x6 با مراجعه به سایت لایت هوم و یا تماس با بخش فروش ما، خرید خود را به راحتی انجام دهید.

جزئیات محصول

مشخصات

کشور سازنده
ایران
برند
اشترانکوه
نوع سیم و کابل
کابل افشان
سایز سیم و کابل
6
انواع
قیمت
حلقه ای 5,353,250 تومان
محصولات مرتبط
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@@COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

فروش ویژه

تلفن تماس

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به حساب کاربری