برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

کابل افشان اشترانکوه سایز 2x0.5

  • کابل افشان سایز 2x0.5 اشترانکوه 
  • روکش PVC
  • سایز 0.5
  • هادی مسی 
  • کلاس 5
  • استاندارد ملی
416,010 تومان
فروش سیم و کابل به صورت
ناموجود
نام تجاری:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
توضیحات

کابل افشان اشترانکوه سایز 2x0.5

کابل افشان اشترانکوه سایز 2x0.5 از سری کابل های با کیفیت موجود در بازار بوده که در تنوع زیادی از اندازه و تعداد سیم عرضه شده است. سیم و کابل اشترانکوه توانسته تا با تنوع بالای محصولات خود، به یکی از برندهای مطرح در کشور تبدیل شود. این کابل ها دارای میزان انعطاف پذیری بالایی می باشند که به دلیل نوع هادی بکار رفته شده در آن بوده که از مس کلاس 5 است و باعث می شود تا میزان خمش کابل بالا رفته و از میزان مقاومت آن کم شود. از این کابل در محیط های ساختمانی و وسایل الکتریکی بکار برده می شود و باعث اتصال بین دو نقطه بدون ایجاد اتصال کوتاه، بکار برده شده و در تنوع بالایی از اندازه می باشد که همگی در سایت لایت هوم موجود است.

کابل افشان اشترانکوه سایز 2x0.5

ویژگی های کابل افشان اشترانکوه

کابل افشان اشترانکوه سایز 2x0.5 دارای بسته بندی حلقه ای می باشد و جنس روکش بکار رفته شده در آن از PVC است که کیفیت بالایی داشته و باعث شده تا از انتقال جریان برق به بیرون جلوگیری کرده و همچنین مانع از خوردگی و پوسیدگی کابل می شود. بطور کلی سیم و کابل در تنوع بالایی از سطح مقطع عرضه می شود که این مدل نیز دارای دو رشته سیم به اندازه 0.5 میلی متر است و در تعداد سیم های متنوع دیگری نیز تولید شده که همگی در این سایت موجود می باشد. نوع هادی بکار رفته شده در آن از مس کلاس 5 است که میزان خمش بالا و مقاومت کمی داشته و استفاده از آن را در مصارف عمومی و وسایل الکتریکی، تابلو سازی و مواردی که نیاز به جریان و آمپر بالا ندارد، آسان می کند. کابل های مفتولی بر خلاف کابل های افشان میزان مقاومت بالا و خمش کمی داشته و در محیط هایی که کابل تحت فشار مکانیکی قرار می گیرد، بکار برده می شود. محصولات اشترانکوه تنوع زیادی داشته که همه این مدل ها در این سایت قابل دسترس و خریداری است.

شما می توانید پس از بررسی های لازم و کسب اطلاعات مورد نیاز خود در خصوص خرید کابل افشان اشترانکوه سایز 2x0.5 و یا اطلاع از قیمت کابل افشان اشترانکوه سایز 2x0.5 با مراجعه به سایت لایت هوم و یا تماس با بخش فروش ما، خرید خود را به راحتی انجام دهید.

جزئیات محصول

مشخصات

کشور سازنده
ایران
برند
اشترانکوه
نوع سیم و کابل
کابل افشان
سایز سیم و کابل
0.5
انواع
قیمت
حلقه ای 416,010 تومان
محصولات مرتبط
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@@COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

فروش ویژه

تلفن تماس

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به حساب کاربری