برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

سیم افشان اشترانکوه سایز 1x25

  • سیم افشان 25×1 اشترانکوه 
  • روکش PVC
  • سایز 25
  • هادی مسی 
  • کلاس 5
  • استاندارد ملی
65,121 تومان
فروش سیم و کابل به صورت
ناموجود
نام تجاری:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
توضیحات

سیم افشان اشترانکوه سایز 1x25

سیم افشان اشترانکوه سایز 1x25 از سری سیم های با کیفیت و قابل استفاده برای محیط های مختلف می باشد که از آن در فضاهایی که نیاز به انعطاف پذیری بالا دارد بکار برده می شود. سیم و کابل اشترانکوه دارای روکش بوده و از آن در وسایل الکتریکی و محیط های ساختمانی استفاده می شود. از این سیم برای اتصال بین دو نقطه بدون ایجاد اتصال کوتاه، بکار برده شده و این سیم ها در متراژهای حلقه ای و متری عرضه می شود که این مدل بصورت متری است. هادی بکار رفته شده در سیم های افشان از مس کلاس 5 می باشد که دارای میزان خمش زیاد و مقاومت کم است و از آن در فضاهایی که نیاز به انعطاف پذیری بالا دارد، استفاده می شود. محصولات اشترانکو در تنوع زیادی از اندازه و مدل عرضه شده که همگی در سایت لایت هوم قابل دسترس و خریداری می باشد.

سیم افشان اشترانکوه سایز 1x25

ویژگی های سیم افشان اشترانکوه

سیم افشان اشترانکوه سایز 1x25 همانطور که از نام آن مشخص است دارای سطح مقطع 25 میلی متر می باشد که در اندازه های دیگری نیز تولید شده و شما می توانید بسته به نیاز خود هر کدام از آنها را انتخاب نمایید. جنس بدنه سیم و کابل اهمیت زیادی داشته و این سیم ها از جنس PVC می باشد که باعث شده تا سبب خوردگی و پوسیدگی بدنه نشده و همچنین مانع از انتقال جریان برق به بیرون می شود و به رنگ بدنه زرد می باشد. هادی بکار رفته شده در سیم و کابل از اهمیت زیادی برخوردار است که در مورد سیم و کابل های مفتولی این هادی ها از مس کلاس 2 می باشد که میزان خمش کم و مقاومت زیادی داشته و برعکس هادی های سیم و کابل افشان است. از این سیم در مصارف عمومی نیز می توانید استفاده کرده و از آن در وسایل الکتریکی، تابلو سازی و مواردی که نیاز به جریان و آمپر بالا ندارد، بکار برده می شود که میزان خمش بالایی نیز دارد.

شما می توانید پس از بررسی های لازم و کسب اطلاعات مورد نیاز خود در خصوص خرید سیم افشان اشترانکوه سایز 1x25 و یا اطلاع از قیمت سیم افشان اشترانکوه سایز 1x25 با مراجعه به سایت لایت هوم و یا تماس با بخش فروش ما، خرید خود را به راحتی انجام دهید.

جزئیات محصول

مشخصات

کشور سازنده
ایران
برند
اشترانکوه
نوع سیم و کابل
سیم افشان
سایز سیم و کابل
25×1
انواع
قیمت
متری 65,121 تومان
محصولات مرتبط
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@@COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

فروش ویژه

تلفن تماس

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به حساب کاربری