برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

سیم افشان اشترانکوه سایز 1x16

  • سیم افشان 16×1 اشترانکوه 
  • روکش PVC
  • سایز 16
  • هادی مسی 
  • کلاس 5
  • استاندارد ملی
42,238 تومان
فروش سیم و کابل به صورت
ناموجود
نام تجاری:
دوست داشتن1
اضافه به مقایسه0
توضیحات

سیم افشان اشترانکوه سایز 1x16

سیم افشان اشترانکوه سایز 1x16 دارای کیفیت بالایی بوده و به دلیل داشتن روکش در محیط های مختلفی استفاده شده که از جمله آنها در وسایل الکتریکی و ساختمان ها می باشد. سیم و کابل اشترانکوه بصورت حلقه ای و متراژی عرضه شده که این مدل بصورت متری می باشد. از این سیم می توانید برای اتصال بین دو نقطه بدون ایجاد اتصال کوتاه، بکار برید. این سیم ها از نوع افشان بوده که دارای هادی مسی کلاس 5 می باشد و میزان خمش زیاد و مقاومت کمی داشته و از آن در محیط هایی که نیاز به انعطاف پذیری بالایی دارد، استفاده می شود. محصولات اشترانکوه در تنوع بالایی از اندازه و مدل تولید شده و همگی دارای کیفیت بالایی می باشد که خرید مطمئنی را رقم می زند.

سیم افشان اشترانکوه سایز 1x16

ویژگی های سیم افشان اشترانکوه

سیم افشان اشترانکوه سایز 1x16 دارای بدنه ای با کیفیت و از جنس PVC می باشد که به رنگ زرد بوده و مانع از انتقال جریان برق به بیرون شده و از خوردگی و پوسیدگی کابل جلوگیری می کند. از سیم و کابل در اندازه های متنوعی عرضه شده که این مدل نیز دارای سطح مقطع 6 میلی متر می باشد و در اندازه های دیگری نیز تولید شده و همگی در سایت لایت هوم موجود است. نوع هادی بکار رفته شده در سیم افشان از مس کلاس 5 می باشد که میزان خمش زیاد و مقاومت کمی داشته و از آن در محیط هایی که نیاز به انعطاف پذیری بالا دارد، استفاده می شود و در سیم مفتولی از هادی مس کلاس 2 استفاده شده که مقاومت بالا و میزان خمش کمی را به همراه دارد. از این سیم می توانید در مصارف عمومی استفاده کرده و وسایل الکتریکی، تابلو سازی و مواردی که نیاز به جریان و آمپر بالا ندارد، بکار برید.محصولات اشترانکوه دارای کیفیت بالا و تنوع زیادی می باشد که همگی همراه با استاندارد ملی عرضه می شود و توانسته تا به یکی از تولید کننده های مطرح در کشور تبدیل شود.

شما می توانید پس از بررسی های لازم و کسب اطلاعات مورد نیاز خود در خصوص خرید سیم افشان اشترانکوه سایز 1x16 و یا اطلاع از قیمت سیم افشان اشترانکوه سایز 1x16 با مراجعه به سایت لایت هوم و یا تماس با بخش فروش ما، خرید خود را به راحتی انجام دهید.

جزئیات محصول

مشخصات

کشور سازنده
ایران
برند
اشترانکوه
نوع سیم و کابل
سیم افشان
سایز سیم و کابل
16
انواع
قیمت
متری 42,238 تومان
محصولات مرتبط
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@@COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

فروش ویژه

تلفن تماس

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به حساب کاربری