برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

سیم افشان اشترانکوه سایز 1x6

  • سیم افشان 6×1 اشترانکوه 
  • روکش PVC
  • سایز 6
  • هادی مسی 
  • کلاس 5
  • استاندارد ملی
1,553,300 تومان
فروش سیم و کابل به صورت
ناموجود
نام تجاری:
دوست داشتن1
اضافه به مقایسه0
توضیحات

سیم افشان اشترانکوه سایز 1x6

سیم افشان اشترانکوه سایز 1x6 از سری سیم های کاربردی بوده که به دلیل داشتن روکش برای استفاده در وسایل الکتریکی و محیط های ساختمانی مناسب بوده و از آن می توانید در مواردی مانند اتصال بین دو نقطه بدون ایجاد اتصال کوتاه، بکار برید. سیم و کابل اشترانکوه در تنوع بالایی از اندازه و مدل تولید شده و همگی دارای کیفیت بالایی می باشد که خرید مطمئنی را رقم می زند. این سیم دارای بسته بندی حلقه ای شکل بوده که در حلقه های 100 متری عرضه می شود. هادی بکار رفته شده در آن از مس کلاس 5 می باشد که میزان خمش زیاد و مقاومت کمی داشته و از آن در محیط هایی که نیاز به انعطاف پذیری بالایی دارد، استفاده می شود.

سیم افشان اشترانکوه سایز 1x6

ویژگی های سیم افشان اشترانکوه

سیم افشان اشترانکوه سایز 1x6 همانطور که از نام آن مشخص است دارای سطح مقطع 6 میلی متر می باشد که در اندازه های متنوع دیگری نیز تولید شده و همگی در سایت لایت هوم موجود است. سیم و کابل دارای روکشی مقاوم بوده که مانع از انتقال جریان برق به بیرون شده و از خوردگی و پوسیدگی آن نیز جلوگیری می کند که در این مدل ها از جنس PVC می باشد و به رنگ بدنه زرد است. این سیم در مصارف عمومی کاربرد داشته و در وسایل الکتریکی، تابلو سازی و مواردی که نیاز به جریان و آمپر بالا ندارد، استفاده می شود. هادی بکار رفته شده در آن از مس کلاس 5 می باشد که میزان خمش زیاد و مقاومت کمی داشته و از آن در محیط هایی که نیاز به انعطاف پذیری بالا دارد، استفاده می شود. همچنین در سیم و کابل های مفتولی از هادی مس کلاس 2 استفاده شده که مقاومت بالا و میزان خمش کمی را به همراه دارد. محصولات اشترانکوه دارای کیفیت بالا و تنوع زیادی می باشد که همگی همراه با استاندارد ملی عرضه می شود و خرید مطمئن و مقرون به صرفه ای را به همراه دارد.

شما می توانید پس از بررسی های لازم و کسب اطلاعات مورد نیاز خود در خصوص خرید سیم افشان اشترانکوه سایز 1x6 و یا اطلاع از قیمت سیم افشان اشترانکوه سایز 1x6 با مراجعه به سایت لایت هوم و یا تماس با بخش فروش ما، خرید خود را به راحتی انجام دهید.

جزئیات محصول

مشخصات

کشور سازنده
ایران
برند
اشترانکوه
نوع سیم و کابل
سیم افشان
سایز سیم و کابل
6
انواع
قیمت
حلقه ای 1,553,300 تومان
محصولات مرتبط
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@@COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

فروش ویژه

تلفن تماس

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به حساب کاربری