برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

سیم افشان اشترانکوه سایز 1x4

  • سیم افشان 4×1 اشترانکوه 
  • روکش PVC
  • سایز 4
  • هادی مسی 
  • کلاس 5
  • استاندارد ملی
1,007,440 تومان
فروش سیم و کابل به صورت
ناموجود
نام تجاری:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
توضیحات

سیم افشان اشترانکوه سایز 1x4

سیم افشان اشترانکوه سایز 1x4 دارای بسته بندی حلقه ای بوده و در حلقه های 100 متری عرضه می شود. سیم و کابل اشترانکوه دارای کیفیت بالایی بوده و در مدل ها و اندازه های متنوعی عرضه شده که همگی در سایت لایت هوم موجود می باشد. نوع هادی بکار رفته شده در این سیم از مس کلاس 5 است که میزان خمش زیاد و مقاومت کمی داشته و از آن در محیط هایی که نیاز به انعطاف پذیری بالایی دارند، استفاده می شود. این سیم ها برای وسایل الکتریکی و محیط های ساختمانی مناسب بوده و از آن می توانید در مواردی مانند اتصال بین دو نقطه بدون ایجاد اتصال کوتاه، بکار برید. محصولات اشترانکوه تنوع بالایی داشته که همه این مدل ها در سایت لایت هوم قابل دسترس و خریداری می باشد.

سیم افشان اشترانکوه سایز 1x4

ویژگی های سیم افشان اشترانکوه

سیم افشان اشترانکوه سایز 1x4 دارای رنگ زرد بوده و جنس بدنه آن از PVC است که از خوردگی و پوسیدگی کابل جلوگیری کرده و مانع از انتقال جریان برق به بیرون شده و از خطر برق گرفتگی جلوگیری می کند. نوع هادی بکار رفته شده در سیم و کابل نقش مهمی در میزان خمش و مقاومت آن داشته که در صورت داشتن هادی مس کلاس 2، میزان خمش سیم کم و مقدار مقاومت آن افزایش یافته و سیم و کابل های مفتولی را تشکیل می دهد و در صورت استفاده از هادی کلاس 5، مقدار انعطاف پذیری سیم زیاد و از میزان مقاومت آن کم می شود. این سیم دارای سطح مقطع 4 میلی متر است و در سطح مقطع های متنوع دیگری نیز عرضه شده که همگی در سایت لایت هوم موجود می باشد. از این سیم در مصارف عمومی استفاده شده و در وسایل الکتریکی، تابلو سازی و مواردی که نیاز به جریان و آمپر بالا ندارد، بکار برده می شود. محصولات اشترانکوه تنوع زیادی از مدل و اندازه داشته و همگی در سایت لایت هوم موجود می باشد که شما می توانید بسته به نیاز خود هر کدام از این مدل ها را انتخاب نمایید.

شما می توانید پس از بررسی های لازم و کسب اطلاعات مورد نیاز خود در خصوص خرید سیم افشان اشترانکوه سایز 1x4 و یا اطلاع از قیمت سیم افشان اشترانکوه سایز 1x4 با مراجعه به سایت لایت هوم و یا تماس با بخش فروش ما، خرید خود را به راحتی انجام دهید.

جزئیات محصول

مشخصات

برند
اشترانکوه
نوع سیم و کابل
سیم افشان
سایز سیم و کابل
4
انواع
قیمت
حلقه ای 1,007,440 تومان
محصولات مرتبط
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@@COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

فروش ویژه

تلفن تماس

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به حساب کاربری