برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

سیم افشان اشترانکوه سایز 1x1.5

  • سیم افشان 1.5×1 اشترانکوه 
  • روکش PVC
  • سایز 1.5
  • هادی مسی 
  • کلاس 5
  • استاندارد ملی
4,012,976 تومان
فروش سیم و کابل به صورت
ناموجود
نام تجاری:
دوست داشتن1
اضافه به مقایسه0
توضیحات

سیم افشان اشترانکوه سایز 1x1.5

سیم افشان اشترانکوه سایز 1x1.5 از سری سیم های با کیفیت بوده که بسته بندی آن بصورت حلقه های 100 متری می باشد. سیم و کابل اشترانکوه در تنوع زیادی عرضه شده و همه این مدل ها در سایت لایت هوم موجود بوده که این امکان را به خریدار می دهد که بسته به نیاز خود هر کدام از این مدل ها را انتخاب و خریداری نماید. این سیم دارای روکش بوده و به همین دلیل برای مواردی که نیاز به اتصال بین دو نقطه بدون ایجاد اتصال کوتاه می باشد، بکار برده می شود. هادی بکار رفته شده در آن از مس کلاس 5 می باشد که میزان خمش زیاد و مقاومت کمی داشته و برای محیط هایی که نیاز به انعطاف پذیری بالا دارد، بکار برده می شود.

سیم افشان اشترانکوه سایز 1x1.5

ویژگی های سیم افشان اشترانکوه

سیم افشان اشترانکوه سایز 1x1.5 دارای کیفیت بالایی بوده و برای استفاده در مصارف عمومی کاربرد دارد که از آن می توانید در وسایل الکتریکی، تابلو سازی و مواردی که نیاز به جریان و آمپر بالا ندارد، بکار برید. نوع روکش بکار رفته شده در سیم و کابل از PVC می باشد که از خوردگی و پوسیدگی سیم جلوگیری کرده و مانع از انتقال جریان برق به بیرون می شود. سطح مقطع این سیم 1.5 میلی متر می باشد و از آن در سطح مقطع های متنوعی عرضه شده که همگی در سایت لایت هوم موجود است. نوع هادی بکار رفته شده در آن از مس کلاس 5 بوده که میزان خمش زیاد و مقاومت کمی داشته و برای محیط هایی که نیاز به انعطاف پذیری بالا دارد، استفاده می شود و در مقابل آن سیم های مفتولی قرار داشته که هادی آن از مس کلاس 2 می باشد و مقدار خمش این نوع سیم ها به دلیل داشتن این نوع هادی ها کم بوده و در عوض میزان مقاومت بالایی دارد. محصولات اشترانکوه در تنوع زیاد و کیفیت بالایی عرضه شده و همگی همراه با استاندارد ملی می باشد که خرید مطمئنی را رقم می زند.

شما می توانید پس از بررسی های لازم و کسب اطلاعات مورد نیاز خود در خصوص خرید سیم افشان اشترانکوه سایز 1x1.5 و یا اطلاع از قیمت سیم افشان اشترانکوه سایز 1x1.5 با مراجعه به سایت لایت هوم و یا تماس با بخش فروش ما، خرید خود را به راحتی انجام دهید.

جزئیات محصول

مشخصات

کشور سازنده
ایران
برند
اشترانکوه
نوع سیم و کابل
سیم افشان
سایز سیم و کابل
1.5
انواع
قیمت
حلقه ای 4,012,976 تومان
محصولات مرتبط
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@@COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

فروش ویژه

تلفن تماس

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به حساب کاربری