برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

سیم افشان اشترانکوه سایز 1x1

  • سیم افشان 1×1 اشترانکوه 
  • روکش PVC
  • سایز 1
  • هادی مسی 
  • کلاس 5
  • استاندارد ملی
298,410 تومان
فروش سیم و کابل به صورت
ناموجود
نام تجاری:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
توضیحات

سیم افشان اشترانکوه سایز 1x1

سیم افشان اشترانکوه سایز 1x1 دارای میزان خمش بالایی بوده که به دلیل نوع هادی بکار رفته شده در آن می باشد. سیم و کابل اشترانکوه دارای کیفیت زیادی می باشد و توانسته تا با تنوع بالای محصولات خود، دست خریدار را در انتخابی راحت تر باز گذارد و همه این مدل ها در سایت لایت هوم موجود است. از این سیم می توانید به دلیل داشتن روکش، در مواردی که نیاز به اتصال بین دو نقطه بدون ایجاد اتصال کوتاه می باشد، استفاده نمایید. نوع هادی بکار رفته شده در سیم از اهمیت زیادی برخوردار بوده که در این مدل از مس کلاس 5 می باشد و باعث شده تا میزان خمش زیاد و مقاومت کمی را به سیم داده و برای محیط هایی که نیاز به انعطاف پذیری بالا دارد، بکار برده می شود.

سیم افشان اشترانکوه سایز 1x1

ویژگی های سیم افشان اشترانکوه

سیم افشان اشترانکوه سایز 1x1 دارای روکشی مقاوم و از جنس PVC است که باعث شده تا از خوردگی و پوسیدگی سیم جلوگیری شده و همچنین مانع از انتقال جریان برق به بیرون و خطر برق گرفتگی می شود. سیم و کابل در محیط های مختلفی کاربرد داشته و از این سیم می توانید در وسایل الکتریکی، تابلو سازی و مواردی که نیاز به جریان و آمپر بالا ندارد، استفاده نمایید و قابلیت استفاده در مصارف عمومی را دارد. این سیم دارای سطح مقطع 1 میلی متر است که در تنوع بالایی از سطح مقطع عرضه شده و همه این مدل ها در سایت لایت هوم موجود است. هادی بکار رفته شده در این سیم از مس کلاس 5 می باشد که میزان خمش زیاد و مقاومت کمی داشته و برای محیط هایی که نیاز به انعطاف پذیری بالا دارد، بکار برده شده و در مقابل آن سیم های مفتولی بوده که هادی آن از مس کلاس 2 می باشد و مقدار خمش این نوع سیم ها به دلیل داشتن این نوع هادی ها کم بوده و در عوض میزان مقاومت بالایی دارد. محصولات اشترانکوه دارای کیفیت بالایی بوده و همراه با استاندارد ملی عرضه می شود.

شما می توانید پس از بررسی های لازم و کسب اطلاعات مورد نیاز خود در خصوص خرید سیم افشان اشترانکوه سایز 1x1 و یا اطلاع از قیمت سیم افشان اشترانکوه سایز 1x1 با مراجعه به سایت لایت هوم و یا تماس با بخش فروش ما، خرید خود را به راحتی انجام دهید.

جزئیات محصول

مشخصات

کشور سازنده
ایران
برند
اشترانکوه
نوع سیم و کابل
سیم افشان
سایز سیم و کابل
1
انواع
قیمت
حلقه ای 298,410 تومان
محصولات مرتبط
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@@COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

فروش ویژه

تلفن تماس

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به حساب کاربری