برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

سیم افشان اشترانکوه سایز 1x0.75

  • سیم افشان 0.75×1 اشترانکوه 
  • روکش PVC
  • سایز 0.75
  • هادی مسی 
  • کلاس 5
  • استاندارد ملی
230,986 تومان
فروش سیم و کابل به صورت
ناموجود
نام تجاری:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
توضیحات

سیم افشان اشترانکوه سایز 1x0.75

سیم افشان اشترانکوه سایز 1x0.75 از سری سیم و کابل های مطرح در کشور بوده که توانسته تا با تنوع بالای محصولات خود، دست خریدار را در انتخابی راحت تر باز گذارد. سیم و کابل اشترانکوه دارای کیفیت بالایی می باشد و همراه با سطح مقطع های متنوعی عرضه شده که همه این مدل ها در سایت لایت هوم موجود است. این سیم از نوع افشان بوده که دارای انعطاف پذیری بالایی می باشد و دارای هادی مسی کلاس 5 است که در محیط هایی که نیاز به خمش زیاد داشته بسیار مناسب بوده و میزان مقاومت این نوع سیم ها کم می باشد. از این سیم با توجه به داشتن روکش می توانید برای مواردی که نیاز به اتصال بین دو نقطه بدون ایجاد اتصال کوتاه می باشد، استفاده نمایید.

سیم افشان اشترانکوه سایز 1x0.75

ویژگی های سیم افشان اشترانکوه

سیم افشان اشترانکوه سایز 1x0.75 دارای قابلیت استفاده در مصارف عمومی را داشته و از آن می توانید در وسایل الکتریکی، تابلو سازی و مواردی که نیاز به جریان و آمپر بالا ندارد، استفاده نمایید. سیم و کابل در سطح مقطع های متنوعی عرضه می شود که این مدل دارای اندازه 0.75 میلی متر است و همه این مدل ها در سایت لایت هوم موجود می باشد. هادی بکار رفته شده در سیم و کابل نقش مهمی در میزان خمش و مقاومت آن دارد و در مواردی که هادی بکار رفته شده در سیم از مس کلاس 2 می باشد، میزان خمش آن کم و مقاومت آن افزایش یافته و سیم های مفتولی را تشکیل می دهد و در مواقعی که میزان خمش سیم زیاد و مقاومت آن کم می باشد از هادی مسی کلاس 5 استفاده شده و سیم های افشان را شامل می شود. این سیم بصورت حلقه بسته بندی شده و همراه با استاندارد ملی می باشد که خرید مطمئنی را به همراه دارد. جنس بدنه آن از روکش PVC بوده که مقاومت زیادی در برابر خوردگی و پوسیدگی داشته و از انتقال جریان برق به بیرون جلوگیری می کند.

شما می توانید پس از بررسی های لازم و کسب اطلاعات مورد نیاز خود در خصوص خرید سیم افشان اشترانکوه سایز 1x0.75 و یا اطلاع از قیمت سیم افشان اشترانکوه سایز 1x0.75 با مراجعه به سایت لایت هوم و یا تماس با بخش فروش ما، خرید خود را به راحتی انجام دهید.

جزئیات محصول

مشخصات

کشور سازنده
ایران
برند
اشترانکوه
نوع سیم و کابل
سیم افشان
سایز سیم و کابل
0.75
انواع
قیمت
حلقه ای 230,986 تومان
محصولات مرتبط
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@@COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

فروش ویژه

تلفن تماس

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به حساب کاربری