برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

سیم نایلون 2x2.5 مشهد

  • سیم نایلون 2x2.5 مشهد 
  • هادی از جنس مس تابیده شده 
  • عایق از نوع PVC
  • ولتاژ اسمی 0.3/0.3 Kv
  • اندازه 2x2.5 (mm2)
0 تومان
ناموجود
نام تجاری:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
توضیحات

سیم نایلون 2x2.5 مشهد

سیم 2x2.5 نایلون مشهد دارای کاربرد بسیار زیادی در فضاهایی مانند ساختمان های تجاری، اداری، دولتی و مسکونی که دارای  فشار مکانیکی بسیار پایینی هستند، می باشد. در برخی از منازل که سیم کشی آنها به صورت روکار انجام گرفته است، می توانید این نوع سیم را مشاهده نمایید. صنایع سیم و کابل مشهد سازنده این نوع سیم و کابل می باشد که خوشبختانه رضایت مشتریان برای مدیران این شرکت در اهمیت بالایی می باشد، بنابراین ساخت محصولات با دقت و بر طبق استانداردها صورت گرفته است.

سیم نایلونی 2x2.5 مشهد در انواع کلید و پریز داخل ساختمان، چندراهی ها و سیم های سیار خانگی می تواند کاربرد داشته باشد. این نوع سیم های نایلونی به هم چسبیده سفید رنگ به صورت دولا بر روی محیط مورد نظر نصب می شوند. نکته مهم قابل ذکر دیگر این است که بهتر است مواد شیمیایی را از این سیم دور نگه دارید، چرا که انعطاف آن بسیار بالاست و موجب می گردد تا در محیط های با تنش بالا احتمال آسیب دیدگی آن بیشتر باشد. در ادامه مطلب می توانید مشخصات کاربردی بیشتری از این سیم را مشاهده نمایید. 

سیم نایلون 2x2.5 مشهد

مشخصات فنی و کاربردی سیم نایلون 2x2.5 مشهد

سیم نایلون 2x2.5 مشهد از نظر ساختار مانند سایر سیم های برق می باشد و در واقع دارای یک هادی و عایق می باشد. هادی به کار برده شده در این نوع سیم و کابل نایلونی دارای هادی از جنس مس و از نوع تابیده شده است. فلز مس از ویژگی های بسیار مفیدی برای سیم ها برخوردار است و در واقع جزو متریال درجه یک برای ساخت هادی می باشد. میزان ولتاژ اسمی 300/300 نیز برای این محصول در نظر گرفته شده است. این میزان ولتاژ برای هادی هایی تا سطح مقطع 21 میلیمتر مناسب است.

سیم 2x2.5 نایلونی مشهد دارای عایق یا همان روکش می باشد که جنس آن نیز PVC است. متخصصان مشهد از متریال عالی برای ساخت انواع سیم و کابل بهره مند شده اند. کاربری و نصب این سیم نسبت به سایر سیم ها آسان تر است. با توجه به ظرافت بالایی که دارد قبل از کار با آن، بهتر است به نکات ایمنی توجه نمایید. لازم به ذکر است استاندارد به کار رفته در این سیم دارای شماره  ISIR607-42 , IEC 60227می باشد. 

شما می توانید پس از بررسی های لازم و کسب اطلاعات مورد نیاز خود در خصوص خرید سیم نایلون 2x2.5 مشهد و یا اطلاع از قیمت سیم 2x2.5 نایلون مشهد در همین بخش از سایت اقدام نمایید یا با کارشناسان ما تماس بگیرید.

جزئیات محصول

مشخصات

کشور سازنده
ایران
برند
مشهد
نوع سیم و کابل
سیم نایلونی
نوع محصول
سیم مسی
سیم و کابل
سایز سیم و کابل
2.5×2
محصولات مرتبط
کشور سازنده :
ایران
برند :
مشهد
نوع سیم و کابل :
کابل آنتن
0 تومان
کابل کواکسیال آنتن داخلی مشهد  هادی از جنس مس کلاس هادی نوع یک  دارای استاندارد JIS 3501  مورد استفاده در نصب آنتن دارای کاربرد در ارسال سیگنال های رادیویی
کشور سازنده :
ایران
برند :
مشهد
نوع سیم و کابل :
کابل خودنگه دار
0 تومان
کابل خودنگهدار 4x120+25+25 مشهد هادی از جنس آلومینیوم تابیده شده عایق از نوع پلی اتیلن ولتاژ اسمی 1/0.6 Kv اندازه  4x120+25+25 (mm2)
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@@COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

فروش ویژه

تلفن تماس

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به حساب کاربری