برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

کابل مفتولی 3.5 رشته 3x70+35 مشهد

  • کابل مفتولی 3.5 رشته 3x70+35 مشهد
  • هادی کلاس 2 از جنس مس
  • عایق از نوع PVC
  • ولتاژ نامی 600 تا 1000 ولت 
  • اندازه 3x70+35میلی متر
88,077,000 تومان
ناموجود
نام تجاری:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
توضیحات

کابل مفتولی 3.5 رشته 3x70+35 مشهد

کابل 3.5 رشته مفتولی 3x70+35 مشهد جزو خانواده بزرگ کابلهای مفتولی چند رشته شرکت مشهد می باشد. لازم به ذکر است صنایع سیم و کابل مشهد در داخل ایران قرار دارد و از نیروهای متخصص و ماشین آلات پیشرفته برای تولید محصولات خود استفاده می کند. برای اطلاع بیشتر شما عزیزان عرض می کنیم که کابلهای برق به صورت یک سیمه و یا چند سیمه ساخته می شوند و دارای ویژگی های مشترک زیادی می باشند. برای آشنایی بیشتر با کابل مفتولی عرض می کنیم این کابل فقط دارای یک هادی با یک روپوش عایق می باشد. 

کابل 3x70+35 مفتولی مشهد از کاربردهای فراوانی برخوردار می باشد و می تواند در اموری همچون عایق بندی، رابیتس بندی، گل آرایی و عایق کاری موتور خانه ها کاربرد مفیدی داشته باشد. این نوع از کابل های مفتولی در فضاهایی چون داخل و خارج خانه ها، تاسیسات استاتیک و ...  برای تامین انرژی مورد استفاده قرار گیرند. لازم به ذکر است دسترسی به این نوع کابل بسیار آسان است و در همه شهرها می توان آن را خریداری نمود. قیمت کابل مفتولی مشهد نیز به نسبت کیفیت آن بسیار مناسب است. اطلاعات تکمیلی این محصول در ادامه موجود است.

کابل مفتولی 3x70+35 مشهد

ویژگی های کاربردی و فنی کابل 3.5 رشته 3x70+35 مفتولی مشهد

کابل مفتولی 3x70+35 مشهد از عایق پی وی سی تهیه شده است. چند دلیل علاقه متخصصان به استفاده از متریال PVC  در انواع سیم و کابل می تواند مواردی شامل ایمنی بالا، پایداری شیمیایی  و سازگاری زیستی در برابر شرایط محیطی و جوی نامساعد، ضد حریق بودن و بسیاری ویژگی های مفید دیگر باشد. با توجه به ویژگی های بسیاری که در این متریال وجود دارد از آن در قسمت روکش این کابل مفتولی نیز استفاده شده است. 

کابل 3.5 رشته 3x70+35 مفتولی مشهد در قسمت هادی از فلز مس ساخته شده است. خوشبختانه ویژگی های فنی این فلز بسیار مناسب این نوع کابل ها است و از فلزهای رسانای دیگر مانند آلومینیوم نیز بهتر عمل می کند. لازم به ذکر است کلاس هادی در این کابل چند رشته برابر با دو می باشد. از دیگر ویژگی های مهم دیگر این کابل ولتاژ اسمی آن است که در بازه 600 تا 1000 ولت می باشد.

شما می توانید پس از بررسی های لازم و کسب اطلاعات مورد نیاز خود در خصوص خرید کابل مفتولی 3.5 رشته 3x70+35 مشهد و یا اطلاع از قیمت کابل 3.5 رشته مفتولی 3x70+35 مشهد در همین بخش از سایت اقدام نمایید یا با کارشناسان ما تماس بگیرید.

جزئیات محصول

مشخصات

کشور سازنده
ایران
برند
مشهد
نوع سیم و کابل
کابل مفتولی
نوع محصول
سیم و کابل
سایز سیم و کابل
70+35×3
محصولات مرتبط
کشور سازنده :
ایران
برند :
مشهد
نوع سیم و کابل :
کابل آنتن
0 تومان
کابل کواکسیال آنتن داخلی مشهد  هادی از جنس مس کلاس هادی نوع یک  دارای استاندارد JIS 3501  مورد استفاده در نصب آنتن دارای کاربرد در ارسال سیگنال های رادیویی
کشور سازنده :
ایران
برند :
مشهد
نوع سیم و کابل :
کابل خودنگه دار
0 تومان
کابل خودنگهدار 4x120+25+25 مشهد هادی از جنس آلومینیوم تابیده شده عایق از نوع پلی اتیلن ولتاژ اسمی 1/0.6 Kv اندازه  4x120+25+25 (mm2)
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@@COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

فروش ویژه

تلفن تماس

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به حساب کاربری