برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

کابل مخابراتی زمینی 6 زوج 0.6 مشهد

  • کابل مخابراتی زمینی 6 زوج 0.6 مشهد 
  • دارای هادی از جنس مس آنیل شده 
  • دارای عایق پلی اتیلن 
  • دارای وزن 84 کیلوگرم
  • دارای قطر 0.60 میلیمتر
0 تومان
ناموجود
خروج
نام تجاری:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
توضیحات

کابل مخابراتی زمینی 6 زوج 0.6 مشهد

کابل 6 زوج 0.6 زمینی مشهد با استفاده از بهترین متریال موجود در بازار تولید شده است. این کابل پر قدرت دارای روکش بسیار مقاومی می باشد که موجب استحکام ساختمان داخلی این محصول نیز شده است. از دیگر ویژگی های این کابل زمینی می توان به انعطاف پذیری کم و قابلیت خمش کم آن اشاره کرد و به همین دلیل از این نوع کابل برای محیط های بیرونی ساختمان ها استفاده می شود. لازم به ذکر است شرکت سیم و کابل مشهد انواع کابل ها از جمله این محصول را تولید می نماید.

کابل مخابراتی 6 زوج 0.6 زمینی مشهد همانطور که از نامش مشخص است، کاربرد آن برقراری شبکه های مخابراتی و خطوط تلفن و ارتباطی می باشد. وقتی کابل مخابراتی در دسته کابلهای زمینی قرار می گیرد بدان معناست که این کابل امکان نصب زمینی را خواهد داشت. این محصول از نظر تعداد زوج رشته ها، دارای 6 زوج می باشد. نوع قطعات این محصول به گونه ای انتخاب شده که بتواند سالیان سال بدون آسیب به کار خود ادامه دهد. اطلاعات تکمیلی این محصول در ادامه موجود است. 

کابل مخابراتی زمینی 6 زوج 0.6 مشهد

کاربردهای فنی و مزایای کابل مخابراتی زمینی 6 زوج 0.6 مشهد

کابل مخابراتی زمینی 6 زوج مشهد دارای متریال فوق العاده و با دوامی می باشد. هادی در کابل زوجی زمینی مخابراتی مشهد از نوع مسی است. با توجه به فرایند آنیل شدن مس، می توان از انعطاف پذیری بالای آن اطمینان داشت. دیگر آن که قطر این هادی باکیفیت نیز برابر با 0.6 می باشد. بهتر است بدانید بر روی این نوع سیم و کابل یا عایق پی وی سی یا پلی اتیلن پوشانده می شوند. در این کابل مخابراتی 6 زوج جنس عایق پلی اتیلن می باشد که دارای غلاف پی وی سی می باشد. ولتاژ اسمی برای این محصول تعیین و مشخص گردیده است که برابر با 200 ولت می باشد.

کابل زمینی 0.6 مخابراتی مشهد دارای وزنی معادل 82 کیلوگرم می باشد. توجه داشته باشید در این کابل پوشش حفاظ الکترواستاتیکی وجود دارد که دارای یک نوار پلی استر و نوار پلی استر آلومینیوم می باشد. در ضمن سیم اتصال به زمین از جنس مس با قطر  0.40 در ساختمان داخلی این کابل موجود است. دقت داشته باشید این محصول نباید به صورت ثابت در زیر یا روی دیوار یا مصرف زیرزمینی قرار بگیرد.

شما می توانید پس از بررسی های لازم و کسب اطلاعات مورد نیاز خود در خصوص خرید کابل مخابراتی زمینی 6 زوج 0.6 مشهد و یا اطلاع از قیمت کابل 6 زوج 0.6 زمینی مشهد در همین بخش از سایت اقدام نمایید یا با کارشناسان ما تماس بگیرید.

جزئیات محصول

مشخصات

کشور سازنده
ایران
برند
مشهد
نوع سیم و کابل
کابل زمینی
کابل زوجی
کابل مخابراتی
نوع محصول
سیم و کابل
محصولات مرتبط
کشور سازنده :
ایران
برند :
مشهد
نوع سیم و کابل :
کابل آنتن
0 تومان
کابل کواکسیال آنتن داخلی مشهد  هادی از جنس مس کلاس هادی نوع یک  دارای استاندارد JIS 3501  مورد استفاده در نصب آنتن دارای کاربرد در ارسال سیگنال های رادیویی
کشور سازنده :
ایران
برند :
مشهد
نوع سیم و کابل :
کابل خودنگه دار
0 تومان
کابل خودنگهدار 4x120+25+25 مشهد هادی از جنس آلومینیوم تابیده شده عایق از نوع پلی اتیلن ولتاژ اسمی 1/0.6 Kv اندازه  4x120+25+25 (mm2)
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@@COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
<
>

فروش ویژه

تلفن تماس

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به حساب کاربری