برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

سیم افشان سایز 0.5 دماوند

تماس بگیرید
  • سیم افشان سایز 0.5 دماوند
  • هادی از جنس مس آنیل شده 
  • عایق  PVC نوع C
  • ولتاژ نامی 300 تا 500 ولت
  • اندازه 0.5 میلی متر
0 تومان
ناموجود
نام تجاری:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
توضیحات

سیم افشان سایز 0.5 دماوند

سیم افشان 0.5 دماوند از سیم های بسیار پرکاربرد و منعطفی است که در داخل ایران تولید و عرضه می گردد. این سیم استاندارد در داخل وسایل برقی، حفاظت سیستمهای روشنایی، داکتها، زیر زمینها و محیط های خشک در داخل لوله ها و زیر و روی گچ استفاده می گردد. در نصب و قرارگیری این سیم توجه داشته باشید که نباید به طور مستقیم روی سینی کابل، کانال کابل کشی و مخازن نصب گردد. سیم و کابل دماوند دارای انواع مختلفی است که می توانید در همین سایت مشخصات فنی و کاربردی آنها را مشاهده کنید. 

سیم سایز 0.5 افشان دماوند از دسته تولیدات شرکت دماوند است که فروش بالایی دارد و علاوه بر آن از قیمت بسیار به صرفه ای برخوردار می باشد. این سیم که به سیم منعطف یا قابل انعطاف هم معروف می باشد دارای ویژگی های فنی بسیار مفید و استانداردی است که موجب گردیده عمر این محصول افزایش یابد. برای مثال میزان حداقل مقاومت عایقی در دمای 70 درجه سانتی گراد و ولتاژ 500 ولت، بیشتر از 0.015 مگا اهم بر کیلومتر می باشد. برای آشنایی بیشتر با مشخصات فنی این سیم، توضیحات بیشتری در ادامه مطلب عرض گردیده است.

سیم افشان سایز 0.5 دماوند

مشخصه های فنی و کاربردی سیم افشان سایز 0.5 دماوند

سیم سایز 0.5 افشان دماوند مجهز به هادی بسیار مرغوب و باکیفیتی است که مطابق استاندارد ملی و بین المللی ISIRI 3084 از مس آنیل شده ساخته شده است و با توجه به اینکه از نوع افشان است، دارای کلاس 5 می باشد. برای عملکرد مناسب باید بین محدوده دمایی 30- تا 70+ درجه سانتی گراد قرار بگیرد، این محدوده برای نصب ثابت است. برای نصب قابل انعطاف این محدوده بین 5- تا 70+ درجه سانتی گراد قرار دارد. 

سیم افشان 0.5 دماوند دارای عایق باکیفیتی است که تنوع رنگی بسیار زیادی را دارا می باشد، از همین رو مشتریان محترم این نوع سیم و کابل می توانند رنگ عایق را سفارش دهند. میزان ولتاژ نامی که از طرف متخصصان این صنعت برای این سیم تعیین گردیده است عدد 300 تا 500 ولت می باشد. در ضمن عایق این نوع سیم از نوع پی وی سی کلاس سی می باشد که کارکرد استانداردی را دارا می باشد.

شما می توانید پس از بررسی های لازم و کسب اطلاعات مورد نیاز خود در خصوص خرید سیم افشان سایز 0.5 دماوند و یا اطلاع از قیمت سیم سایز 0.5 دماوند نوع افشان در همین بخش از سایت اقدام نمایید یا با کارشناسان ما تماس بگیرید.

جزئیات محصول

مشخصات

کشور سازنده
ایران
برند
دماوند کابل
نوع سیم و کابل
سیم افشان
نوع محصول
سیم مسی
سیم و کابل
سایز سیم و کابل
0.5
محصولات مرتبط
کشور سازنده :
ایران
برند :
مشهد
نوع سیم و کابل :
کابل آنتن
0 تومان
کابل کواکسیال آنتن داخلی مشهد  هادی از جنس مس کلاس هادی نوع یک  دارای استاندارد JIS 3501  مورد استفاده در نصب آنتن دارای کاربرد در ارسال سیگنال های رادیویی
کشور سازنده :
ایران
برند :
مشهد
نوع سیم و کابل :
کابل خودنگه دار
0 تومان
کابل خودنگهدار 4x120+25+25 مشهد هادی از جنس آلومینیوم تابیده شده عایق از نوع پلی اتیلن ولتاژ اسمی 1/0.6 Kv اندازه  4x120+25+25 (mm2)
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@@COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

فروش ویژه

تلفن تماس

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به حساب کاربری