برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

کابل افشان سایز 30x1.5 دماوند

تماس بگیرید
  • کابل افشان سایز 30x1.5 دماوند
  • هادی از جنس مس آنیل شده 
  • عایق  PVC نوع D
  • ولتاژ نامی 300 تا 500 ولت
  • اندازه 30x1.5 میلی متر

154,000 تومان
ناموجود
نام تجاری:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
توضیحات

کابل افشان سایز 30x1.5 دماوند

کابل افشان 30x1.5 دماوند دارای عمر بالا و کیفیت استانداردی می باشد. بهتر است بدانید این نوع کابل افشان با استفاده از بهترین و مرغوبترین مواد اولیه در شرکت سیم و کابل دماوند ساخته شده است. برای اطلاع بیشتر شما عرض می نماییم یکی از برنامه های این شرکت این است که محصولات خود را با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت به دست مشتریانش برساند. کابلهای معمولی افشان به گونه ای طراحی شده اند تا در وسایل الکتریکی، لوازم خانگی و ماشین آلات قرار بگیرند. کابل های کنترل معمولی افشان هم در تابلو‌های فرمان می توانند قرار بگیرند. 

کابل سایز 30x1.5 افشان دماوند کاربردهای بسیار زیادی را دارا می باشد و در قسمت ویژگی های فنی با سایر انواع دیگر کابلهای افشان تشابهات زیادی را دارا می باشد. یکی از ویژگی های بارز تمامی کابل های افشان میزان انعطاف پذیری آنها می باشد که نسبت به کابلهای مفتولی به مراتب بیشتر است. هر کدام از کابلهای افشان در مکان متفاوتی نصب می گردند. در صورت علاقه مند بودن به این محصول می توانید مشخصات فنی و کاربردی بیشتری از آن را در ادامه مطلب مشاهده نمایید. 

کابل افشان سایز 30x1.5 دماوند

مشخصات فنی و کاربردی کابل افشان سایز 30x1.5 دماوند

کابل سایز 30x1.5 افشان دماوند تا 5 رشته سیم با رنگ یا رشته های شماره دار و بیشتر از 5 رشته سیم با رشته های شماره دار می تواند به عنوان رنگ بر روی عایق قرار بگیرند. توجه داشته باشید رنگ روکشی که بر روی کابل قرار گرفته مشکی می باشد. در برابر نم و هوای مرطوب مقاوم است و زنگ زدگی پایینی دارد. لازم به ذکر است کابل افشان دارای ولتاژ نامی 300-500 ولت می باشد. هادی این نوع سیم‌ و کابل افشان با توجه به الزامات استاندارد ملی، کلاس 5 می باشد. مس آنیل شده جنس هادی این نوع کابل می باشد. 

کابل افشان 30x1.5 دماوند از محدوده دمایی بین 5+ تا 40+ درجه سانتی گراد برخوردار می باشد. عایق و روکش این کابل آمیزه PVC  می باشد و نوع عایق D می باشد، در ضمن نوع روکش ST5 است که غیر قابل اشتعال بوده و در زمان آتش سوزی باعث هدایت آتش نمی‌شود. CU / PVC/PVC  ساختار لایه هایی می باشد که در این کابل وجود دارند. خوشبختانه این کابل از نظر اقتصادی نیز بسیار به صرفه و مناسب است و براحتی می توان آنها را تهیه نمود.

شما می توانید پس از بررسی های لازم و کسب اطلاعات مورد نیاز خود در خصوص خرید کابل افشان سایز 30x1.5 دماوند و یا اطلاع از قیمت کابل سایز 30x1.5 دماوند نوع افشان در همین بخش از سایت اقدام نمایید یا با کارشناسان ما تماس بگیرید.

جزئیات محصول

مشخصات

کشور سازنده
ایران
برند
دماوند کابل
نوع سیم و کابل
کابل افشان
نوع محصول
سیم و کابل
سایز سیم و کابل
1.5×30
محصولات مرتبط
کشور سازنده :
ایران
برند :
مشهد
نوع سیم و کابل :
کابل آنتن
0 تومان
کابل کواکسیال آنتن داخلی مشهد  هادی از جنس مس کلاس هادی نوع یک  دارای استاندارد JIS 3501  مورد استفاده در نصب آنتن دارای کاربرد در ارسال سیگنال های رادیویی
کشور سازنده :
ایران
برند :
مشهد
نوع سیم و کابل :
کابل خودنگه دار
0 تومان
کابل خودنگهدار 4x120+25+25 مشهد هادی از جنس آلومینیوم تابیده شده عایق از نوع پلی اتیلن ولتاژ اسمی 1/0.6 Kv اندازه  4x120+25+25 (mm2)
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@@COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

فروش ویژه

تلفن تماس

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به حساب کاربری