برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

سیم افشان 1x35 راد افشان سحر

  • سیم افشان 1x35 راد افشان سحر
  • سایز 35
  • افشان
  • هادی مسی
  • کلاس 5
  • استاندارد ملی
  • عایق PVC
9,150,000 تومان
فروش سیم و کابل به صورت
ناموجود
نام تجاری:
دوست داشتن1
اضافه به مقایسه0
توضیحات

سیم افشان 1x35 راد افشان سحر

سیم افشان 1x35 راد افشان سحر دارای قابلیت استفاده در محیط های مختلف را داشته که از جمله آن محیط های ساختمانی و وسایل برقی می باشد. سیم و کابل راد افشان سحر در اندازه ها و مدل های مختلفی عرضه شده که توانسته تا کلیه نیازهای بازار داخلی را پوشش داده و یکی از برندهای مطرح در کشور محسوب می شود. این سیم در اندازه های مختلفی عرضه شده که همه این مدل ها در سایت لایت هوم موجود بوده و شما می توانید برحسب نیاز خود هر کدام از آنها را انتخاب و خریداری کنید. هادی بکار رفته شده در سیم مسی بوده که به دلیل خلوص بالای آن، انتقال جریان در سیم به خوبی صورت می گیرد.

سیم افشان 1x35 راد افشان سحر

ویژگی های سیم افشان راد افشان سحر

سیم افشان 1x35 راد افشان سحر دارای روکشی از جنس PVC بوده که یک پلیمر پلاستیکی می باشد و از انتقال جریان برق به بیرون جلوگیری کرده و مانع از خوردگی و پوسیدگی سیم می شود و طول عمر آن را افزایش می دهد. سیم و کابل بصورت حلقه های 100 متری و همچنین در متراژ های مختلف عرضه شده که این سیم نیز بصورت متری توزیع می شود و در اندازه های پایین تر بصورت حلقه ای بوده که هردوی این مدل ها در سایت لایت هوم موجود است. این سیم افشان دارای یک رشته سیم به اندازه 35 میلی متر است و در اندازه های متنوع دیگری نیز عرضه شده که همگی در سایت لایت هوم موجود می باشد. هادی سیم از مس کلاس 5 بوده که میزان مقاومت کم و خمش زیادی دارد و از این سیم در محیط هایی که نیاز به انعطاف پذیری بالا دارد، استفاده می شود. این سیم مناسب استفاده در وسایل برقی و محیط های ساختمانی می باشد که در اندازه های متنوعی عرضه شده و باعث انتقال جریان برق می شود و دارای خلوص مس بالایی بوده که منجر به انتقال جریان برق به خوبی می شود و دارای کیفیت طول عمر زیادی می باشد.

شما می توانید پس از بررسی های لازم و کسب اطلاعات مورد نیاز خود در خصوص خرید سیم افشان 1x35 راد افشان سحر و یا اطلاع از قیمت سیم افشان 1x35 راد افشان سحر با مراجعه به سایت لایت هوم و یا تماس با بخش فروش ما، خرید خود را به راحتی انجام دهید.

جزئیات محصول

مشخصات

کشور سازنده
ایران
برند
راد افشان سحر
نوع سیم و کابل
سیم افشان
سایز سیم و کابل
35
انواع
قیمت
حلقه ای 9,150,000 تومان
محصولات مرتبط
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@@COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

فروش ویژه

تلفن تماس

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به حساب کاربری