برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

سیم افشان 1x25 راد افشان سحر

  • سیم افشان 1x25 راد افشان سحر
  • سایز 25
  • افشان
  • هادی مسی
  • کلاس 5
  • استاندارد ملی
  • عایق PVC
6,850,000 تومان
فروش سیم و کابل به صورت
ناموجود
نام تجاری:
دوست داشتن1
اضافه به مقایسه0
توضیحات

سیم افشان 1x25 راد افشان سحر

سیم افشان 1x25 راد افشان سحر از کیفیت بالایی برخوردار بوده که منجر به افزایش طول عمر سیم در محیط های مختلف می شود. سیم و کابل راد افشان سحر در تنوع زیادی از اندازه و مدل عرضه شده که همگی در سایت لایت هوم موجود بوده و شما می توانید بسته به نیاز خود هر کدام از آنها را انتخاب و خریداری کنید. این سیم برای محیط های ساختمانی و وسایل برقی کاربرد داشته و در اندازه های مختلفی نیز عرضه شده که با توجه به محیطی که قرار است از آن استفاده نمایید، می توانید هر کدام از آنها را از سایت لایت هوم انتخاب کنید. این سیم مناسب استفاده در محیط های ساختمانی و وسایل برقی می باشد.

سیم افشان 1x25 راد افشان سحر

ویژگی های سیم افشان راد افشان سحر

سیم افشان 1x25 راد افشان سحر بصورت متری عرضه شده که در اندازه های پایین تر آن در حلقه های 100 متری توزیع می شود و هردوی این مدل ها در سایت لایت هوم موجود است. سیم و کابل دارای اندازه های متنوعی بوده که این سیم افشان نیز دارای یک رشته سیم به اندازه 25 میلی متر است و سایر اندازه های آن در این سایت قابل دسترس می باشد. هادی سیم افشان دارای میزان مقاومت کم و خمش زیادی است که از مس کلاس 5 بوده و استفاده از این سیم را در محیط هایی که نیاز به انعطاف پذیری بالا دارد، آسان می کند. جنس بدنه سیم از PVC بوده که یک پلیمر پلاستیکی است و از انتقال جریان برق به بیرون جلوگیری کرده و همچنین مانع از خوردگی و پوسیدگی سیم یا کابل می شود. این سیم مناسب استفاده در وسایل برقی و محیط های ساختمانی می باشد که در اندازه های متنوعی عرضه شده و باعث انتقال جریان برق می شود. خلوص مس بکار رفته شده در آن بالا بوده که باعث بالا رفتن کیفیت سیم شده و محصولات راد افشان سحر توانسته یکی از برندهای مطرح در زمینه تولید سیم و کابل در کشور باشد.

شما می توانید پس از بررسی های لازم و کسب اطلاعات مورد نیاز خود در خصوص خرید سیم افشان 1x25 راد افشان سحر و یا اطلاع از قیمت سیم افشان 1x25 راد افشان سحر با مراجعه به سایت لایت هوم و یا تماس با بخش فروش ما، خرید خود را به راحتی انجام دهید.

جزئیات محصول

مشخصات

کشور سازنده
ایران
برند
راد افشان سحر
نوع سیم و کابل
سیم افشان
سایز سیم و کابل
25
انواع
قیمت
متری 6,850,000 تومان
محصولات مرتبط
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@@COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

فروش ویژه

تلفن تماس

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به حساب کاربری