برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

سیم افشان 1x16 راد افشان سحر

  • سیم افشان 1x16 راد افشان سحر
  • سایز 16
  • افشان
  • هادی مسی
  • کلاس 5
  • استاندارد ملی
  • عایق PVC
4,083,000 تومان
فروش سیم و کابل به صورت
ناموجود
نام تجاری:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
توضیحات

سیم افشان 1x16 راد افشان سحر

سیم افشان 1x16 راد افشان سحر دارای قابلیت استفاده در محیط های ساختمانی و وسایل برقی را داشته و همراه با کیفیت بالایی می باشد. سیم و کابل راد افشان سحر از برندهای مطرح در کشور بوده که توانسته تا کلیه نیازهای بازار داخلی را تامین کرده و در تنوع زیادی از اندازه و مدل عرضه می شود که همگی در سایت لایت هوم موجود بوده و شما می توانید بسته به نیاز خود هر کدام از این مدل ها را انتخاب نمایید. این سیم دارای هادی مسی می باشد که خلوص آن بالا بوده و به همین دلیل باعث انتقال جریان برق به خوبی می شود. از این سیم در محیط های ساختمانی و وسایل برقی استفاده شده که کیفیت بالایی دارد.

سیم افشان 1x16 راد افشان سحر

ویژگی های سیم افشان راد افشان سحر

سیم افشان 1x16 راد افشان سحر همانطور که از نام آن مشخص است دارای یک رشته سیم به اندازه 16 میلی متر می باشد که در اندازه های متنوع دیگری نیز عرضه شده و همه این مدل ها در سایت لایت هوم قابل دسترس و خریداری است. بطور کلی جنس بدنه سیم و کابل از یک پلیمر پلاستیکی به نام PVC می باشد که از انتقال جریان برق به بیرون جلوگیری کرده و همچنین مانع از خوردگی و پوسیدگی سیم یا کابل می شود. این سیم افشان در حلقه های 100 متری توزیع شده که در سایزهای بزرگ تر نیز بصورت متری می باشد و هردوی این مدل ها در این سایت موجود است. هادی بکار رفته شده در سیم از مس کلاس 5 بوده که میزان مقاومت کم و خمش بالایی داشته و باعث افزایش انعطاف پذیری سیم می شود. از این سیم در محیط های مختلفی استفاده شده که از جمله آن فضاهای ساختمانی و وسایل برقی می باشد که مس بکار رفته شده در آن خلوص بالایی داشته و باعث انتقال جریان برق به خوبی می شود. محصولات راد افشان سحر از برندهای مطرح و معتبر در کشور بوده که خرید مطمئنی را برای مشتریان عزیز ایجاد می کند.

شما می توانید پس از بررسی های لازم و کسب اطلاعات مورد نیاز خود در خصوص خرید سیم افشان 1x16 راد افشان سحر و یا اطلاع از قیمت سیم افشان 1x16 راد افشان سحر با مراجعه به سایت لایت هوم و یا تماس با بخش فروش ما، خرید خود را به راحتی انجام دهید.

جزئیات محصول

مشخصات

کشور سازنده
ایران
برند
راد افشان سحر
نوع سیم و کابل
سیم افشان
سایز سیم و کابل
16
انواع
قیمت
حلقه ای 4,083,000 تومان
محصولات مرتبط
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@@COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

فروش ویژه

تلفن تماس

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به حساب کاربری