برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

سیم افشان 1x10 راد افشان سحر

  • سیم افشان 1x10 راد افشان سحر
  • سایز 10
  • افشان
  • هادی مسی
  • کلاس 5
  • استاندارد ملی
  • عایق PVC
2,693,000 تومان
فروش سیم و کابل به صورت
ناموجود
نام تجاری:
دوست داشتن1
اضافه به مقایسه0
توضیحات

سیم افشان 1x10 راد افشان سحر

سیم افشان 1x10 راد افشان سحر از هادی مسی در ساختار آن استفاده شده که دارای خلوص بالایی می باشد و به همین دلیل می تواند به خوبی جریان برق را از خود عبور دهد. سیم و کابل راد افشان سحر دارای تنوع زیادی از اندازه و تعداد سیم می باشد که به دلیل داشتن محصولات متنوع توانسته تا کلیه نیازهای بازار داخلی را تامین کرده و به یکی از برندهای مطرح در کشور تبدیل شود. از این سیم در محیط های ساختمانی و وسایل برقی استفاده شده که کیفیت بالایی دارد. این سیم افشان در اندازه های متنوعی عرضه شده و همه این مدل ها در سایت لایت هوم موجود می باشد.

سیم افشان 1x10 راد افشان سحر

ویژگی های سیم افشان راد افشان سحر

سیم افشان 1x10 راد افشان سحر در بسته بندی حلقه های 100 متری عرضه می شود که در سایزهای بزرگ تر بصورت متری نیز عرضه شده و همه این مدل ها در سایت لایت هوم موجود است. جنس روکش سیم و کابل از اهمیت زیادی برخوردار بوده چرا که مانند یک عایق عمل کرده و مانع از انتقال جریان برق به بیرون شده و همچنین در مقابل خوردگی و پوسیدگی از سیم محافظت می کند. هادی بکار رفته شده در سیم از مس کلاس 5 می باشد که میزان مقاومت کم و خمش بالایی دارد و باعث افزایش انعطاف پذیری سیم می شود. این سیم افشان مناسب استفاده در محیط های ساختمانی و وسایل برقی می باشد و در اندازه های متنوعی عرضه شده که این سیم دارای 1 رشته به اندازه 10 میلی متر است که در اندازه های متنوع دیگری نیز عرضه شده و همگی در سایت لایت هوم موجود می باشد. این سیم به دلیل خلوص بالای مس بکار رفته شده در آن، انتقال جریان برق را به خوبی انجام داده و از سری سیم های با کیفیت در کشور می باشد. محصولات راد افشان سحر در تنوع زیادی از مدل و اندازه عرضه شده که همگی در سایت لایت هوم موجود است.

شما می توانید پس از بررسی های لازم و کسب اطلاعات مورد نیاز خود در خصوص خرید سیم افشان 1x10 راد افشان سحر و یا اطلاع از قیمت سیم افشان 1x10 راد افشان سحر با مراجعه به سایت لایت هوم و یا تماس با بخش فروش ما، خرید خود را به راحتی انجام دهید.

جزئیات محصول

مشخصات

کشور سازنده
ایران
برند
راد افشان سحر
نوع سیم و کابل
سیم افشان
سایز سیم و کابل
10
انواع
قیمت
حلقه ای 2,693,000 تومان
محصولات مرتبط
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@@COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

فروش ویژه

تلفن تماس

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به حساب کاربری