برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

سیم افشان 1x4 راد افشان سحر

  • سیم افشان 1x4 راد افشان سحر
  • سایز 4
  • افشان
  • هادی مسی
  • کلاس 5
  • استاندارد ملی
  • عایق PVC
1,122,000 تومان
فروش سیم و کابل به صورت
ناموجود
نام تجاری:
دوست داشتن1
اضافه به مقایسه0
توضیحات

سیم افشان 1x4 راد افشان سحر

سیم افشان 1x4 راد افشان سحر از سری سیم های قابل استفاده در محیط های ساختمانی و وسایل برقی می باشد و در تنوع زیادی از اندازه عرضه شده است. سیم و کابل راد افشان سحر از برندهای مطرح بوده که توانسته با کیفیت و عرضه انواع سیم و کابل، کلیه نیازهای بازار داخلی را تامین کرده و تنوع زیادی دارد. هادی این کابل از نوع مسی بوده که خلوص بالایی داشته و همین موضوع منجر به انتقال جریان برق به خوبی می شود. این سیم در اندازه های مختلفی عرضه شده که همگی در این سایت قابل دسترس و خریداری است و شما می توانید برحسب نیاز خود و محیطی که قرار است از آن استفاده نمایید، این سیم ها را خریداری نمایید.

سیم افشان 1x4 راد افشان سحر

ویژگی های سیم افشان راد افشان سحر

سیم افشان 1x4 راد افشان سحر دارای هادی مسی کلاس 5 می باشد که میزان خمش این نوع هادی ها زیاد و مقدار مقاومت آن کم می باشد و برای محیط هایی که نیاز به انعطاف پذیری بالا دارد، بکار برده می شود. سیم و کابل اندازه های متنوعی عرضه داشته و در این مدل دارای یک رشته سیم به اندازه 4 میلی متر است که در اندازه های متنوع دیگری نیز عرضه شده و همه این مدل ها در سایت لایت هوم موجود می باشد. جنس بدنه سیم از PVC بوده که از انتقال جریان برق به بیرون جلوگیری کرده و مانع از خوردگی و پوسیدگی بدنه سیم می شود. این سیم در حلقه های 100 متری عرضه شده که بصورت متری نیز می باشد و هردوی این مدل ها در سایت لایت هوم قابل دسترس و خریداری می باشد. این سیم در وسایل برقی و محیط های ساختمانی قابل استفاده بوده که در تنوع بالایی از اندازه عرضه شده و هادی آن نیز خلوص بالایی داشته که منجر به جریان برق به خوبی می شود. محصولات راد افشان سحر یکی از برندهای با کیفیت بوده که خرید مطمئنی را برای مشتریان عزیز به همراه دارد.

شما می توانید پس از بررسی های لازم و کسب اطلاعات مورد نیاز خود در خصوص خرید سیم افشان 1x4 راد افشان سحر و یا اطلاع از قیمت سیم افشان 1x4 راد افشان سحر با مراجعه به سایت لایت هوم و یا تماس با بخش فروش ما، خرید خود را به راحتی انجام دهید.

جزئیات محصول

مشخصات

کشور سازنده
ایران
برند
راد افشان سحر
نوع سیم و کابل
سیم افشان
سایز سیم و کابل
4
انواع
قیمت
حلقه ای 1,122,000 تومان
محصولات مرتبط
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@@COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

فروش ویژه

تلفن تماس

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به حساب کاربری