برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

سیم افشان 1x2.5 راد افشان سحر

  • سیم افشان 1x2.5 راد افشان سحر
  • سایز 2.5
  • افشان
  • هادی مسی
  • کلاس 5
  • استاندارد ملی
  • عایق PVC
673,000 تومان
فروش سیم و کابل به صورت
ناموجود
نام تجاری:
دوست داشتن3
اضافه به مقایسه0
توضیحات

سیم افشان 1x2.5 راد افشان سحر

سیم افشان 1x2.5 راد افشان سحر دارای هادی مسی با خلوص بالا می باشد که کیفیت بالایی داشته و باعث انتقال جریان برق به خوبی می شود. سیم و کابل راد افشان سحر در تنوع زیادی از اندازه و تعداد سیم عرضه شده که همه این مدل ها در سایت لایت هوم موجود بوده و شما می توانید بسته به نیاز خود، هر کدام را انتخاب و خریداری نمایید. این سیم مناسب استفاده در وسایل برقی و محیط های ساختمانی می باشد و دارای طول عمر زیادی است. این کابل در اندازه های مختلفی عرضه شده که همه این مدل ها در این سایت موجود می باشد و شما می توانید برحسب نیاز خود و محیطی که قرار است از آن استفاده نمایید، این سیم ها را تهییه کنید.

سیم افشان 1x2.5 راد افشان سحر

ویژگی های سیم افشان راد افشان سحر

سیم افشان 1x2.5 راد افشان سحر دارای بدنه ای مقاوم و با کیفیت می باشد که از جنس پلیمر پلاستیکی PVC است و باعث شده تا از بدنه در مقابل خوردگی و پوسیدگی محافظت کرده و همچنین مانع از انتقال جریان برق به بیرون می شود. سیم و کابل بصورت متری و حلقه های 100 متری عرضه شده که هردوی این مدل ها در سایت لایت هوم قابل دسترس و خریداری می باشد. هادی این سیم از مس کلاس 5 است که میزان خمش زیاد و مقاومت کمی داشته و برای محیط هایی که نیاز به انعطاف پذیری بالا دارد، بکار برده می شود. این سیم دارای یک رشته به اندازه 2.5 میلی متر است که در اندازه های متنوع دیگری نیز عرضه شده و همه این مدل ها در سایت لایت هوم موجود می باشد. این سیم مناسب استفاده در وسایل برقی و محیط های ساختمانی بوده و در تنوع زیادی از اندازه می باشد. هادی سیم و کابل اهمیت زیادی داشته، چرا که جریان برق را به خوبی منتقل کرده و در این سیم های راد افشان سحر، خلوص مس بالا بوده و دارای کیفیت زیاد و طول عمر بالایی است.

شما می توانید پس از بررسی های لازم و کسب اطلاعات مورد نیاز خود در خصوص خرید سیم افشان 1x2.5 راد افشان سحر و یا اطلاع از قیمت سیم افشان 1x2.5 راد افشان سحر با مراجعه به سایت لایت هوم و یا تماس با بخش فروش ما، خرید خود را به راحتی انجام دهید.

جزئیات محصول

مشخصات

کشور سازنده
ایران
برند
راد افشان سحر
نوع سیم و کابل
سیم افشان
سایز سیم و کابل
2.5
انواع
قیمت
حلقه ای 673,000 تومان
محصولات مرتبط
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@@COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

فروش ویژه

تلفن تماس

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به حساب کاربری