برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

سیم افشان 1x1.5 راد افشان سحر

  • سیم افشان 1x1.5 راد افشان سحر
  • سایز 1.5
  • افشان
  • هادی مسی
  • کلاس 5
  • استاندارد ملی
  • عایق PVC
449,000 تومان
فروش سیم و کابل به صورت
ناموجود
نام تجاری:
دوست داشتن7
اضافه به مقایسه0
توضیحات

سیم افشان 1x1.5 راد افشان سحر

سیم افشان 1x1.5 راد افشان سحر دارای کیفیت بالایی بوده و قابل استفاده در محیط های ساختمانی و وسایل برقی می باشد. سیم و کابل راد افشان سحر از برندهای مطرح در کشور بوده که توانسته تا با تنوع بالای محصولات خود دست خریدار را در انتخابی راحت تر باز گذاشته و خریدی راحت و مطمئن را ایجاد نماید. این سیم در اندازه های متنوعی عرضه شده که همه این مدل ها در سایت لایت هوم موجود می باشد. هادی بکار رفته شده در آن مسی بوده که خلوص بالایی دارد و باعث شده تا عبور جریان به خوبی از آن صورت گیرد.

سیم افشان 1x1.5 راد افشان سحر

ویژگی های سیم افشان راد افشان سحر

سیم افشان 1x1.5 راد افشان سحر بصورت حلقه های 100 متری توزیع می شود که در اندازه های بالاتر این سیم ها، به شکل متری نیز عرضه شده و هردوی این مدل ها در سایت لایت هوم موجود است. هادی بکار رفته شده در سیم و کابل اهمیت زیادی داشته، چرا که میزان خمش و مقاومت آن را تعیین می کند و در این کابل از هادی های مسی کلاس 5 استفاده شده که میزان خمش زیاد و مقاومت کمی داشته و برای محیط هایی که نیاز به انعطاف پذیری بالا دارد، بکار برده می شود. این سیم افشان از یک رشته سیم به اندازه 1.5 میلی متر تشکیل شده که در اندازه های متنوع دیگری نیز عرضه شده و همه این مدل ها در سایت لایت هوم قابل دسترس و خریداری است. جنس بدنه سیم از یک پلیمر پلاستیکی به نام PVC می باشد که از سیم در برابر خوردگی و پوسیدگی محافظت کرده و مانع از انتقال جریان برق به بیرون می شود. این سیم برای محیط های ساختمانی و وسایل برقی مناسب بوده و دارای کیفیت بالایی است. محصولات راد افشان سحر توانسته تا با تولید انواع سیم و کابل، کلیه نیازهای بازار داخلی را تامین کرده و به یکی از برندهای مطرح در کشور تبدیل شود که همگی در این سایت موجود است.

شما می توانید پس از بررسی های لازم و کسب اطلاعات مورد نیاز خود در خصوص خرید سیم افشان 1x1.5 راد افشان سحر و یا اطلاع از قیمت سیم افشان 1x1.5 راد افشان سحر با مراجعه به سایت لایت هوم و یا تماس با بخش فروش ما، خرید خود را به راحتی انجام دهید.

جزئیات محصول

مشخصات

کشور سازنده
ایران
برند
راد افشان سحر
نوع سیم و کابل
سیم افشان
سایز سیم و کابل
1.5
انواع
قیمت
حلقه ای 449,000 تومان
محصولات مرتبط
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@@COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

فروش ویژه

تلفن تماس

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به حساب کاربری