برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

سیم افشان 1x1 راد افشان سحر

  • سیم افشان 1x1 راد افشان سحر
  • سایز 1
  • افشان
  • هادی مسی
  • کلاس 5
  • استاندارد ملی
  • عایق PVC
296,000 تومان
فروش سیم و کابل به صورت
ناموجود
نام تجاری:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
توضیحات

سیم افشان 1x1 راد افشان سحر

سیم افشان 1x1 راد افشان سحر از سری سیم های مطرح در کشور می باشد و در اندازه های متنوعی عرضه می شود. سیم و کابل راد افشان سحر از برندهای با کیفیت می باشد که توانسته کلیه نیازهای بازار داخلی را تامین کرده و همه این موارد را تامین نماید و همه این مدل ها در سایت لایت هوم موجود است. این سیم برای محیط های ساختمانی و وسایل برقی استفاده شده و در محیط هایی که نیاز به انعطاف پذیری بالایی دارد، بکار برده می شود. سیم ها از رشته های کمتری نسبت به کابل ها برخوردار است و همچنین برای جریان های خانگی و دارای ولتاژ پایین قابل استفاده می باشد.

سیم افشان 1x1 راد افشان سحر

ویژگی های سیم افشان راد افشان سحر

سیم افشان 1x1 راد افشان سحر دارای هادی مسی کلاس 5 می باشد که این هادی ها میزان خمش زیاد و مقاومت کمی داشته و برای محیط هایی که نیاز به انعطاف پذیری زیادی دارد، بکار برده می شود. سیم و کابل در اندازه های متنوعی عرضه شده که همه این مدل ها در سایت لایت هوم موجود است و این سیم نیز از 1 رشته سیم به اندازه 1 میلی متر عرضه می شود. جنس بدنه این سیم از PVC بوده که یک پلیمر پلاستیکی می باشد و از سیم در برابر خوردگی و پوسیدگی محافظت کرده و مانع از انتقال جریان برق به بیرون می شود. از این سیم ها در محیط های ساختمانی و وسایل برقی استفاده شده و دارای کیفیت بالایی می باشد. سیم مفتولی برخلاف سیم افشان از میزان خمش کم و مقاومت بالایی برخوردار است و برای محیط هایی که نیاز به مقاومت بالا دارد، بکار برده می شود. این سیم بصورت حلقه های 100 متری عرضه شده که در اندازه های بالاتر به شکل متری می باشد. سیم های افشان مناسب استفاده در محیط های مختلف می باشد و دارای کیفیت بالا و طول عمر زیادی بوده که منجر به خرید مطمئن و مقرون به صرفه ای می شود.

شما می توانید پس از بررسی های لازم و کسب اطلاعات مورد نیاز خود در خصوص خرید سیم افشان 1x1 راد افشان سحر و یا اطلاع از قیمت سیم افشان 1x1 راد افشان سحر با مراجعه به سایت لایت هوم و یا تماس با بخش فروش ما، خرید خود را به راحتی انجام دهید.

جزئیات محصول

مشخصات

کشور سازنده
ایران
برند
راد افشان سحر
نوع سیم و کابل
سیم افشان
سایز سیم و کابل
1
انواع
قیمت
حلقه ای 296,000 تومان
محصولات مرتبط
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@@COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

فروش ویژه

تلفن تماس

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به حساب کاربری