برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

سیم افشان 1x0.75 راد افشان سحر

  • سیم افشان 1x0.75 راد افشان سحر
  • سایز 0.75
  • افشان
  • هادی مسی
  • کلاس 5
  • استاندارد ملی
  • عایق PVC
234,000 تومان
فروش سیم و کابل به صورت
ناموجود
نام تجاری:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
توضیحات

سیم افشان 1x0.75 راد افشان سحر

سیم افشان 1x0.75 راد افشان سحر کیفیت بالایی داشته و از آن در محیط هایی که نیاز به انعطاف پذیری زیادی دارد، استفاده می شود. سیم و کابل راد افشان سحر در تنوع بالایی از اندازه و تعداد سیم عرضه شده که همه این مدل ها در سایت لایت هوم موجود بوده و شما می توانید هر کدام از این مدل ها را انتخاب و خریداری نمایید. این سیم افشان مناسب استفاده در محیط های ساختمانی و وسایل برقی قابل استفاده بوده و در چند رنگ مختلف عرضه می شود. سیم ها نیز مانند کابل ها در تنوع زیادی از اندازه تولید شده که همه این مدل ها در این سایت موجود است.

سیم افشان 1x0.75 راد افشان سحر

ویژگی های سیم افشان راد افشان سحر

سیم افشان 1x0.75 راد افشان سحر همانطور که از نام آن مشخص است دارای یک رشته سیم به اندازه 0.75 میلی متر می باشد و در اندازه های متنوعی عرضه شده که همگی در سایت لایت هوم موجود است. عایق بکار رفته شده در سیم و کابل اهمیت زیادی داشته که از جنس PVC می باشد که می تواند از سیم در برابر خوردگی و پوسیدگی محافظت کرده و همچنین مانع از انتقال جریان برق به بیرون می شود. نوع هادی بکار رفته شده در سیم افشان از نوع مس کلاس 5 می باشد که میزان خمش زیاد و مقاومت کمی داشته و برای محیط هایی که نیاز به خمش زیاد سیم وجود دارد، بکار برده می شود. بسته بندی این سیم بصورت حلقه های 100 متری می باشد که در اندازه های بالاتر به شکل متری توزیع می شود. از این سیم در محیط های ساختمانی و وسایل برقی استفاده شده و دارای کیفیت بالایی می باشد. سیم های مفتولی بر خلاف سیم های افشان بوده و دارای میزان خمش کم و مقاومت بالایی است و برای محیط هایی که نیاز به میزان به مقاومت بالا دارد، بکار برده می شود. محصولات راد افشان سحر دارای کیفیت بالا و طول عمر زیادی می باشد و یکی از برندهای مطرح در کشور است.

شما می توانید پس از بررسی های لازم و کسب اطلاعات مورد نیاز خود در خصوص خرید سیم افشان 1x0.75 راد افشان سحر و یا اطلاع از قیمت سیم افشان 1x0.75 راد افشان سحر با مراجعه به سایت لایت هوم و یا تماس با بخش فروش ما، خرید خود را به راحتی انجام دهید.

جزئیات محصول

مشخصات

کشور سازنده
ایران
برند
راد افشان سحر
نوع سیم و کابل
سیم افشان
سایز سیم و کابل
0.75
انواع
قیمت
حلقه ای 234,000 تومان
محصولات مرتبط
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@@COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

فروش ویژه

تلفن تماس

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به حساب کاربری