برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

کابل آلومینیومی 2x10 راد افشان سحر

تماس بگیرید
  • کابل آلومینیومی 2x10 راد افشان سحر
  • سایز 10
  • مفتولی-خشک
  • هادی آلومینیومی
  • استاندارد ملی
  • عایق PVC
0 تومان
ناموجود
نام تجاری:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
توضیحات

کابل آلومینیومی 2x10 راد افشان سحر

کابل آلومینیومی 2x10 راد افشان سحر از سری کابل هایی می باشد که هادی آن بصورت آلومینیومی بوده و همین موضوع منجر به سبک تر شدن وزن کابل نسبت به کابل های مسی می شود. سیم و کابل راد افشان سحر دارای کیفیت بالایی می باشد و در تنوع زیادی از اندازه و تعداد سیم نیز عرضه شده که همه این مدل ها در سایت لایت هوم موجود است. این کابل از سری کابل های زمینی و خشک می باشد که به دلیل داشتن هادی های مفتولی در ساختار آن می باشد که باعث بالا رفتن میزان مقاومت و کم شدن مقدار خمش کابل می شود. هادی کابل های آلومینیومی دارای وزن کمتر و همچنین قیمت پایین تری از کابل های مسی می باشد.

کابل آلومینیومی 2x10 راد افشان سحر

ویژگی های کابل آلومینوم راد افشان سحر

کابل آلومینیومی 2x10 راد افشان سحر دارای بدنه ای محکم و از جنس PVC است که از کابل در مقابل خوردگی و پوسیدگی محافظت کرده و همچنین مانع از انتقال جریان برق به بیرون می شود. سیم و کابل در اندازه های مختلفی می باشد که این کابل از 2 رشته سیم به اندازه 10 میلی متر تشکیل شده و در اندازه های متنوع دیگر نیز عرضه شده که همه این مدل ها در سایت لایت هوم موجود است. این کابل بصورت متری عرضه شده که در نمونه های دیگر کابل ها در حلقه های 100 متری نیز توزیع می شود. بطور کلی هادی آلومینیومی در مقایسه با هادی مسی دارای مزایا و معایبی بوده که مزایای آن داشتن هزینه پایین تر می باشد و در عین حال وزن سبک تری داشته که استفاده از آن را در محیط های مختلف، آسان تر می کند. همچنین میزان مقاومت کمتری از هادی مسی داشته که در مواردی که نیاز به مقاومت زیاد دارد، استفاده از کابل مسی توصیه می شود. این کابل از سری کابل های خشک می باشد که دارای هادی مفتولی بوده و به همین دلیل دارای میزان خمش کمی است و میزان مقاومت زیادی دارد.

شما می توانید پس از بررسی های لازم و کسب اطلاعات مورد نیاز خود در خصوص خرید کابل آلومینیومی 2x10 راد افشان سحر و یا اطلاع از قیمت کابل آلومینیومی 2x10 راد افشان سحر با مراجعه به سایت لایت هوم و یا تماس با بخش فروش ما، خرید خود را به راحتی انجام دهید.

جزئیات محصول

مشخصات

کشور سازنده
ایران
برند
راد افشان سحر
نوع سیم و کابل
کابل آلومینیومی
سایز سیم و کابل
10
محصولات مرتبط
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@@COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

فروش ویژه

تلفن تماس

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به حساب کاربری