برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

کابل زمینی 2x6 راد افشان سحر

  • کابل زمینی 2x6 راد افشان سحر
  • سایز 6
  • مفتولی-خشک
  • هادی مسی
  • کلاس 2
  • استاندارد ملی
  • عایق PVC
42,500 تومان
فروش سیم و کابل به صورت
ناموجود
نام تجاری:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
توضیحات

کابل زمینی 2x6 راد افشان سحر

کابل زمینی 2x6 راد افشان سحر دارای قابلیت استفاده در محیط های مختلف می باشد و از سری کابل های برق است. سیم و کابل راد افشان سحر دارای تنوع بالایی بوده و توانسته تا کلیه نیازهای بازار داخلی را در این زمینه تامین نماید و به یکی از برندهای مطرح در کشور تبدیل شود. این کابل دارای هادی مسی با خلوص بالا می باشد که منجر به انتقال جریان برق به خوبی شده و از این کابل ها برای محیط های مختلف ساختمانی استفاده می شود. کابل زمینی در دسته کابل های سخت و دارای مقاومت بالا می باشد که به همین دلیل به آن کابل خشک نیز گفته شده و دارای میزان خمش کمی است.

کابل زمینی 2x6 راد افشان سحر

ویژگی های کابل زمینی راد افشان سحر

کابل زمینی 2x6 راد افشان سحر همانطور که از نام آن مشخص است دارای دو رشته سیم به اندازه هر کدام 6 میلی متر می باشد و در تنوع بالایی از اندازه و تعداد سیم عرضه شده است که همگی در سایت لایت هوم قابل دسترس و خریداری می باشد. عایق بکار رفته شده در سیم و کابل از اهمیت زیادی برخوردار بوده که باعث جلوگیری از خوردگی و پوسیدگی کابل شده و همچنین از انتقال جریان برق به بیرون نیز جلوگیری می کند که در این کابل از جنس PVC است. هادی کابل های راد افشان سحر آنیل شده بوده که فرآیند آنیل سازی به بیشتر شدن مقاومت و انعطاف پذیری کابل کمک می کند و به همین دلیل دارای اهمیت است. هادی کابل از مس کلاس 2 می باشد که میزان خمش کم و مقاومت زیادی داشته و از آن در محیط هایی که نیاز به مقاومت بالا دارد، به خوبی استفاده می شود. این کابل بصورت متری عرضه شده که در متراژ های 20 متری می باشد و در بعضی از کابل ها بصورت حلقه های 100 متری بوده که همه این مدل ها در سایت لایت هوم موجود است. این کابل قابل استفاده در محیط های مختلف می باشد که همراه با کیفیت بالا و طول عمر زیادی است.

شما می توانید پس از بررسی های لازم و کسب اطلاعات مورد نیاز خود در خصوص خرید کابل زمینی 2x6 راد افشان سحر و یا اطلاع از قیمت کابل زمینی 2x6 راد افشان سحر با مراجعه به سایت لایت هوم و یا تماس با بخش فروش ما، خرید خود را به راحتی انجام دهید.

جزئیات محصول

مشخصات

کشور سازنده
ایران
برند
راد افشان سحر
نوع سیم و کابل
کابل زمینی
سایز سیم و کابل
6
انواع
قیمت
حلقه ای 4,250,000 تومان
متری 42,500 تومان
محصولات مرتبط
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@@COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

فروش ویژه

تلفن تماس

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به حساب کاربری