برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

کابل زمینی 2x4 راد افشان سحر

  • کابل زمینی 2x4 راد افشان سحر
  • سایز 4
  • مفتولی-خشک
  • هادی مسی
  • کلاس 2
  • استاندارد ملی
  • عایق PVC
28,800 تومان
فروش سیم و کابل به صورت
ناموجود
نام تجاری:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
توضیحات

کابل زمینی 2x4 راد افشان سحر

کابل زمینی 2x4 راد افشان سحر از سری کابل های با کیفیت می باشد که دارای طول عمر زیادی نیز بوده و برای استفاده در محیط های ساختمانی و وسایل برقی کاربرد دارد. سیم و کابل راد افشان سحر توانسته تا با تنوع بالای محصولات خود دست خریدار را در انتخابی راحت تر باز گذاشته و به یکی از برندهای مطرح در کشور تبدیل شود. این کابل دارای هادی مسی با خلوص بالا می باشد که به خوبی می تواند جریان برق را از خود عبور داده و به عنوان کابل برق قابل استفاده است. کابل های زمینی به دلیل داشتن هادی هایی با مقاومت بالا، دارای میزان خمش کمی بوده و به همین دلیل به آنها کابل خشک نیز گفته می شود.

کابل زمینی 2x4 راد افشان سحر

ویژگی های کابل زمینی راد افشان سحر

کابل زمینی 2x4 راد افشان سحر دارای قابلیت استفاده در محیط های مختلفی را داشته و به همراه طول عمر بالایی نیز می باشد. سیم و کابل دارای هادی های مختلفی است که این کابل نیز از هادی مسی کلاس 2 تشکیل شده که میزان خمش کم و مقاومت بالایی داشته و باعث شده تا کابل در محیط هایی که نیاز به مقاومت بالا دارد، به خوبی قابل استفاده باشد. این کابل زمینی در متراژ 20 متر عرضه شده و کابل ها بطور کلی در دو مدل متری و حلقه های 100 متری توزیع می شود. این کابل از دو رشته سیم به اندازه هر کدام 4 میلی متر تشکیل شده است که در اندازه های دیگر نیز در سایت لایت هوم موجود می باشد. جنس بدنه کابل PVC بوده که می تواند به عنوان یک عایق در مقابل جریان برق عمل کرده و همچنین مانع از خوردگی و پوسیدگی بدنه کابل شود. کابل های راد افشان سحر همگی آنیل شده می باشد که فرآیند آنیل سازی به افزایش مقاومت و انعطاف پذیری کابل کمک می کند و از این نظر دارای اهمیت می باشد و بطور کلی همه این محصولات همراه با استاندارد ملی عرضه می شود.

شما می توانید پس از بررسی های لازم و کسب اطلاعات مورد نیاز خود در خصوص خرید کابل زمینی 2x4 راد افشان سحر و یا اطلاع از قیمت کابل زمینی 2x4 راد افشان سحر با مراجعه به سایت لایت هوم و یا تماس با بخش فروش ما، خرید خود را به راحتی انجام دهید.

جزئیات محصول

مشخصات

کشور سازنده
ایران
برند
راد افشان سحر
نوع سیم و کابل
کابل زمینی
سایز سیم و کابل
4
انواع
قیمت
حلقه ای 2,880,000 تومان
متری 28,800 تومان
محصولات مرتبط
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@@COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

فروش ویژه

تلفن تماس

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به حساب کاربری