برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

کابل شیلد دار 3x0.75 راد افشان سحر

تماس بگیرید
  • کابل شیلد دار 3x0.75 راد افشان سحر
  • سایز 0.75
  • شیلد دار
  • هادی مسی
  • کلاس 5
  • استاندارد ملی
  • عایق PVC
0 تومان
ناموجود
خروج
نام تجاری:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
توضیحات

کابل شیلد دار 3x0.75 راد افشان سحر

کابل شیلد دار 3x0.75 راد افشان سحر دارای کیفیت بالایی بوده که منجر به طول عمر زیاد این کابل ها می شود. سیم و کابل راد افشان سحر از برندهای مطرح در کشور می باشد که توانسته تا با تنوع بالای محصولات خود دست خریدار را در انتخابی راحت تر باز گذاشته و خرید مطمئنی را رقم زند. این کابل دارای هادی مسی با خلوص بالا می باشد که می تواند جریان برق را به خوبی از خود عبور دهد. وجود شیلد در کابل مانع از ایجاد نویز بر روی آن شده و برای محیط هایی که دارای اختلال و نویز می باشد، بسیار مناسب است.

کابل شیلد دار 3x0.75 راد افشان سحر

ویژگی های کابل شیلد دار راد افشان سحر

کابل شیلد دار 3x0.75 راد افشان سحر دارای هادی مسی کلاس 5 است که از نوع افشان بوده و این هادی ها میزان خمش زیاد و مقاومت کمی داشته و برای محیط هایی که کابل نیاز به انعطاف پذیری بالا دارد، بکار برده می شود. سیم و کابل در تنوع بالایی از اندازه و تعداد سیم عرضه می شود که این کابل نیز دارای 3 رشته سیم به اندازه هر کدام 0.75 میلی متر است که سایر اندازه ها در سایت لایت هوم موجود می باشد. شیلد بکار رفته شده در آن مسی بوده و برای محیط هایی که کابل در مجاورت نویز و اختلال قرار دارد، کاربرد داشته و مانع از ایجاد مشکل در عملکرد کابل می شود. جنس روکش کابل از PVC می باشد که از خوردگی و پوسیدگی کابل جلوگیری کرده و همچنین مانع از انتقال جریان برق به بیرون می شود. هادی این کابل آنیل شده است که فرآیند آنیل سازی منجر به بالا رفتن میزان خمش کابل و همچنین افزایش مقاومت کابل می شود. این کابل مناسب استفاده در زیر یا روی گچ، روی دیوارهای آجری، بتونی و محیط های خشک و مرطوب می باشد و برای بکار گیری در بتون مسلح یا فشرده مناسب نمی باشد. این کابل ها بصورت متری عرضه شده که در مدل های دیگر در حلقه های 100 متری نیز توزیع می شود.

شما می توانید پس از بررسی های لازم و کسب اطلاعات مورد نیاز خود در خصوص خرید کابل شیلد دار 3x0.75 راد افشان سحر و یا اطلاع از قیمت کابل شیلد دار 3x0.75 راد افشان سحر با مراجعه به سایت لایت هوم و یا تماس با بخش فروش ما، خرید خود را به راحتی انجام دهید.

جزئیات محصول

مشخصات

کشور سازنده
ایران
برند
راد افشان سحر
نوع سیم و کابل
کابل شیلد دار
سایز سیم و کابل
0.75
محصولات مرتبط
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@@COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
<
>

فروش ویژه

تلفن تماس

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به حساب کاربری