برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

کابل افشان 2x10 راد افشان سحر

  • کابل افشان 2x10 راد افشان سحر
  • سایز 10
  • افشان
  • هادی مسی
  • کلاس 5
  • استاندارد ملی
  • عایق PVC
65,700 تومان
فروش سیم و کابل به صورت
ناموجود
خروج
نام تجاری:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
توضیحات

کابل افشان 2x10 راد افشان سحر

کابل افشان 2x10 راد افشان سحر از سری کابل های قابل استفاده در محیط های مختلف می باشد که در وسایل برقی و محیط های ساختمانی بکار برده می شود. سیم و کابل راد افشان سحر دارای کیفیت بالایی بوده و در تنوع زیادی از اندازه و مدل عرضه شده که همگی در سایت لایت هوم موجود می باشد. این کابل مناسب استفاده در مصارف عمومی و وسایل الکتریکی، تابلو سازی و مواردی که نیاز به جریان و آمپر بالا ندارد، را داشته و کیفیت بالایی دارد. این کابل بصورت متری عرضه شده و از این کابل در اندازه های کوچک تر به شکل حلقه های 100 متری توزیع می شود. هادی کابل از نوع مسی بوده که به دلیل داشتن خلوص بالا، جریان به خوبی از آن عبور می کند.

کابل افشان 2x10 راد افشان سحر

ویژگی های کابل افشان راد افشان سحر

کابل افشان 2x10 راد افشان سحر دارای بدنه ای مقاوم و از جنس PVC می باشد که یک پلیمر پلاستیکی بوده و باعث جلوگیری از خوردگی و پوسیدگی کابل شده و مانع از انتقال جریان برق به بیرون می شود. نوع هادی بکار رفته شده در سیم و کابل در میزان خمش و مقاومت آن نقش داشته و در این کابل ها دارای هادی مس کلاس 5 می باشد که میزان خمش زیاد و مقاومت کمی داشته و در محیط هایی که کابل نیاز به انعطاف پذیری بالا دارد، بکار برده می شود. این هادی ها آنیل شده می باشد که فرآیند آنیل سازی منجر به بالا رفتن میزان خمش و مقاومت کابل می شود. این کابل افشان از دو رشته سیم به اندازه هر کدام 10 میلی متر تشکیل شده و در اندازه های دیگری نیز عرضه شده که همگی در سایت لایت هوم موجود است. از این کابل در زیر یا روی گچ، روی دیوارهای آجری، بتونی و محیط های خشک و مرطوب استفاده شده و برای بکار گیری در بتون مسلح یا فشرده مناسب نمی باشد. محصولات راد افشان سحر دارای کیفیت بالایی بوده و در تنوع زیادی از اندازه و مدل عرضه شده است.

شما می توانید پس از بررسی های لازم و کسب اطلاعات مورد نیاز خود در خصوص خرید کابل افشان 2x10 راد افشان سحر و یا اطلاع از قیمت کابل افشان 2x10 راد افشان سحر با مراجعه به سایت لایت هوم و یا تماس با بخش فروش ما، خرید خود را به راحتی انجام دهید.

جزئیات محصول

مشخصات

کشور سازنده
ایران
برند
راد افشان سحر
نوع سیم و کابل
کابل افشان
سایز سیم و کابل
10
انواع
قیمت
حلقه ای 6,570,000 تومان
متری 65,700 تومان
محصولات مرتبط
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@@COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
<
>

فروش ویژه

تلفن تماس

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به حساب کاربری