برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

کابل افشان 2x6 راد افشان سحر

تماس بگیرید
  • کابل افشان 2x6 راد افشان سحر
  • سایز 6
  • افشان
  • هادی مسی
  • کلاس 5
  • استاندارد ملی
  • عایق PVC
40,740 تومان
فروش سیم و کابل به صورت
ناموجود
خروج
نام تجاری:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
توضیحات

کابل افشان 2x6 راد افشان سحر

کابل افشان 2x6 راد افشان سحر دارای قابلیت استفاده در مصارف عمومی و وسایل الکتریکی، تابلو سازی و مواردی که نیاز به جریان و آمپر بالا ندارد، را داشته و کیفیت بالایی دارد. سیم و کابل راد افشان سحر در اندازه های متنوعی عرضه می شود که همگی در سایت لایت هوم موجود بوده و شما می توانید بسته به محیط خود، هر کدام از این مدل ها را انتخاب نمایید. این کابل به شکل حلقه های 100 متری توزیع شده و در اندازه های بالاتر بصورت متری نیز قابل خریداری است. هادی بکار رفته شده در آن مسی بوده که خلوص بالایی دارد و می تواند به خوبی جریان برق را از خود عبور دهد. از این کابل ها برای محیط های ساختمانی و وسایل برقی استفاده می شود.

کابل افشان 2x6 راد افشان سحر

ویژگی های کابل افشان راد افشان سحر

کابل افشان 2x6 راد افشان سحر دارای قابلیت استفاده در زیر یا روی گچ، روی دیوارهای آجری، بتونی و محیط های خشک و مرطوب را داشته و برای بکار گیری در بتون مسلح یا فشرده مناسب نمی باشد. سیم و کابل در تنوع زیادی از اندازه و مدل عرضه شده که همگی در سایت لایت هوم موجود بوده و این مدل دارای 2 رشته سیم به اندازه هر کدام 6 میلی متر می باشد. این کابل روکش مقاومی داشته که از جنس PVC است و از انتقال جریان برق به بیرون جلوگیری کرده و همچنین مانع از خوردگی و پوسیدگی کابل می شود. هادی بکار رفته شده در آن از مس کلاس 5 می باشد که آنیل شده بوده و فرآیند آنیل سازی منجر به انعطاف پذیری و مقاومت بیشتر کابل می شود، همچنین این نوع هادی ها دارای میزان خمش زیاد و مقاومت کم بوده و برای استفاده در محیط هایی که کابل نیاز به انعطاف پذیری بالا دارد، مناسب است. این کابل از کیفیت بالایی برخوردار بوده و یکی از برندهای مطرح در کشور در زمینه تولید سیم و کابل می باشد که توانسته تا کلیه نیازهای بازار داخلی را تامین نماید.

شما می توانید پس از بررسی های لازم و کسب اطلاعات مورد نیاز خود در خصوص خرید کابل افشان 2x6 راد افشان سحر و یا اطلاع از قیمت کابل افشان 2x6 راد افشان سحر با مراجعه به سایت لایت هوم و یا تماس با بخش فروش ما، خرید خود را به راحتی انجام دهید.

جزئیات محصول

مشخصات

کشور سازنده
ایران
برند
راد افشان سحر
نوع سیم و کابل
کابل افشان
سایز سیم و کابل
6
انواع
قیمت
حلقه ای 4,074,000 تومان
متری 40,740 تومان
محصولات مرتبط
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@@COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
<
>

فروش ویژه

تلفن تماس

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به حساب کاربری