برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

کابل افشان 2x4 راد افشان سحر

تماس بگیرید
  • کابل افشان 2x4 راد افشان سحر
  • سایز 4
  • افشان
  • هادی مسی
  • کلاس 5
  • استاندارد ملی
  • عایق PVC
38,400 تومان
فروش سیم و کابل به صورت
ناموجود
خروج
نام تجاری:
دوست داشتن2
اضافه به مقایسه0
توضیحات

کابل افشان 2x4 راد افشان سحر

کابل افشان 2x4 راد افشان سحر از سری کابل های قابل استفاده در محیط های مختلف می باشد که از آن در محیط های ساختمانی و وسایل برقی بکار برده می شود. سیم و کابل راد افشان سحر در تنوع بالایی از اندازه و تعداد سیم عرضه شده که همه این مدل ها در سایت لایت هوم قابل دسترس و خریداری می باشد. این کابل بصورت حلقه های 100 متری عرضه شده و در اندازه های بالاتر بصورت متری توزیع می شود. نوع هادی بکار رفته شده در آن مسی بوده که خلوص بالایی دارد و به خوبی می تواند جریان برق را عبور دهد. این کابل ها مناسب استفاده در محیط های مختلفی بوده که از جمله آن مصارف عمومی و وسایل الکتریکی، تابلو سازی و مواردی که نیاز به جریان و آمپر بالا ندارد، می باشد.

کابل افشان 2x4 راد افشان سحر

ویژگی های کابل افشان راد افشان سحر

کابل افشان 2x4 راد افشان سحر دارای هادی مسی کلاس 5 می باشد که این نوع هادی ها باعث میزان خمش زیاد کابل شده و در کنار آن از مقاومت کابل کم می کند و استفاده از کابل را در محیط هایی که نیاز به انعطاف پذیری بالا دارد، افزایش می دهد. سیم و کابل در تنوع زیادی از اندازه و مدل می باشد که این کابل نیز دارای 2 رشته سیم به اندازه هر کدام 4 میلی متر است و در اندازه های متنوع دیگری نیز عرضه شده که همه این مدل ها در سایت لایت هوم قابل دسترس و خریداری است. روکش بکار رفته شده در کابل از نوع PVC بوده که مقاومت زیادی در مقابل خوردگی و پوسیدگی کابل داشته و از انتقال جریان برق به بیرون جلوگیری می کند. از این کابل برای زیر یا روی گچ، روی دیوارهای آجری، بتونی و محیط های خشک و مرطوب استفاده شده و برای بکار گیری در بتون مسلح یا فشرده مناسب نمی باشد. مس بکار رفته شده در هادی ها آنیل شده بوده که فرآیند آنیل سازی نیز منجر به انعطاف پذیری بیشتر کابل و همچنین افزایش مقاومت آن می شود..

شما می توانید پس از بررسی های لازم و کسب اطلاعات مورد نیاز خود در خصوص خرید کابل افشان 2x4 راد افشان سحر و یا اطلاع از قیمت کابل افشان 2x4 راد افشان سحر با مراجعه به سایت لایت هوم و یا تماس با بخش فروش ما، خرید خود را به راحتی انجام دهید.

جزئیات محصول

مشخصات

کشور سازنده
ایران
برند
راد افشان سحر
نوع سیم و کابل
کابل افشان
سایز سیم و کابل
4
انواع
قیمت
حلقه ای 3,840,000 تومان
متری 38,400 تومان
محصولات مرتبط
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@@COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
<
>

فروش ویژه

تلفن تماس

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به حساب کاربری