برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

کابل افشان 2x2.5 راد افشان سحر

  • کابل افشان 2x2.5 راد افشان سحر
  • سایز 2.5
  • افشان
  • هادی مسی
  • کلاس 5
  • استاندارد ملی
  • عایق PVC
18,370 تومان
فروش سیم و کابل به صورت
ناموجود
خروج
نام تجاری:
دوست داشتن1
اضافه به مقایسه0
توضیحات

کابل افشان 2x2.5 راد افشان سحر

کابل افشان 2x2.5 راد افشان سحر دارای کیفیت بالایی بوده و از آن در فضاهای مختلف استفاده می شود. سیم و کابل راد افشان سحر یکی از برندهای مهم در زمینه سیم و کابل در کشور بوده که توانسته با تنوع بالای محصولات خود، کلیه نیازهای بازار داخلی را تامین نماید. این کابل دارای هادی مسی خلوص بالا می باشد که کیفیت زیادی برای انتقال جریان برق دارد. بسته بندی آن بصورت حلقه های 100 متری بوده که در اندازه های بالاتر به شکل متری نیز می باشد. از این کابل ها در محیط های مختلفی استفاده شده که از جمله آن مصارف عمومی و وسایل الکتریکی، تابلو سازی و مواردی که نیاز به جریان و آمپر بالا ندارد، می باشد.

کابل افشان 2x2.5 راد افشان سحر

ویژگی های کابل افشان راد افشان سحر

کابل افشان 2x2.5 راد افشان سحر همانطور که از نام آن مشخص است دارای 2 رشته سیم به اندازه 2.5 میلی متر می باشد که در اندازه های متنوع دیگری نیز عرضه شده و همه این مدل ها در سایت لایت هوم قابل دسترس و خریداری است. جنس بدنه سیم و کابل از اهمیت زیادی برخوردار بوده چرا که مانع از انتقال جریان برق به بیرون شده و همچنین از خوردگی و پوسیدگی کابل نیز جلوگیری می کند که در این کابل ها از PVC می باشد که یک پلیمر پلاستیکی است. هادی آن از نوع مس کلاس 5 می باشد که میزان خمش زیاد و مقاومت کمی داشته و از آن در محیط هایی که نیاز به انعطاف پذیری بالا دارد، بکار برده می شود. همچنین این مس آنیل شده بوده که فرآیند آنیل سازی نیز منجر به انعطاف پذیری بیشتر کابل و همچنین افزایش مقاومت آن می شود. این کابل ها مناسب استفاده بر زیر یا روی گچ، روی دیوارهای آجری، بتونی و محیط های خشک و مرطوب می باشد و برای بکار گیری در بتون مسلح یا فشرده مناسب نمی باشد و دارای کیفیت بالا و استاندارد های بین المللی بوده که خرید مطمئنی را رقم می زند.

شما می توانید پس از بررسی های لازم و کسب اطلاعات مورد نیاز خود در خصوص خرید کابل افشان 2x2.5 راد افشان سحر و یا اطلاع از قیمت کابل افشان 2x2.5 راد افشان سحر با مراجعه به سایت لایت هوم و یا تماس با بخش فروش ما، خرید خود را به راحتی انجام دهید.

جزئیات محصول

مشخصات

کشور سازنده
ایران
برند
راد افشان سحر
نوع سیم و کابل
کابل افشان
سایز سیم و کابل
2.5
انواع
قیمت
متری 18,370 تومان
حلقه ای 1,837,000 تومان
محصولات مرتبط
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@@COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
<
>

فروش ویژه

تلفن تماس

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به حساب کاربری