برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

کلید و پریز فده - مدل بارسلونا

تماس بگیرید

کلید و پریز Fede - سری کلاسیک - مدل Barcelona

0 تومان
ناموجود
نام تجاری:
دوست داشتن84
اضافه به مقایسه0
توضیحات

کلید و پریز فده سری کلاسیک مدل بارسلونا Barcelona

کلید و پریز فده مدل کلاسیک سری بارسلونا دارای طرح و رنگ هایی ویژه و منحصر به فرد می باشد. خاص بودن خانه خود را با طراحی ویژه و لوکس کلید و پریز فده مدل بارسلونا نمایان سازید. فده گستره وسیعی از مجموعه ها را در خود جای داده است. می توان به راحتی هر کدام از این مجموعه ها را با فضاهای داخلی هماهنگ کرد. این محصولات، سبک و اصالت ویژه ای را برای فضا به ارمغان می آورند. مجموعه جدید کلید و پریز فده مدل بارسلونا به خاطر ظرافت و زیبایی خود، با طرحی نفیس که از فلز برنج با بالاترین کیفیت ساخته شده و حداکثر دوام و ماندگاری را تضمین می کند، بسیار برجسته و ویژه شده است. این مدل از کلید و پریز فده اولین انتخاب طراحان داخلی برای فضاهایی با طرح های مدرن و مینیمالیستی است.

کلید و پریز فده مدل بارسلونا

            
این تفاوت فقط به خاطر زیبایی ویژه نیست، بلکه به خاطر تخصص تکنیکی آن است. برای مثال کلید های دیمر و دوار بسیار کامپکت هستند. کلید های دوار با سه رنگ در LED ها عرضه می شوند: آبی، کهربایی و سفید.
کلید و پریز فده که از فلز برنج واقعی ساخته شده است در نسخه های محدودی تولید می شوند. رویه های کلید و پریز فده سری کلاسیک مدل بارسلونا در سه نوع رویه نیکل براق، طلایی روشن و پتینه مات عرضه می گردند که باز هم می توانند بنا به درخواست و نیاز، تغییر کنند. چند منظوره بودن این مجوعه باعث می شود که امکان استفاده از این فریم ها با دیگر کلید های استاندارد وجود داشته باشد. برای نصب با انسجام بیشتر، می توان از قاب های یک تا چهار خانه استفاده نمود.

قاب تک خانه دارای ابعاد 90×90 میلی متر، قاب دو خانه دارای ابعاد 160×90 میلی متر، قاب سه خانه دارای ابعاد 235×90 میلی متر، قاب چهار خانه دارای ابعاد 305×90 میلی متر و قاب پنج خانه دارای ابعاد 381×90 میلی متر می باشد. قاب های چند خانه جایگزینی بسیار مناسب به جای استفاده همزمان از چندین کلید و پریز مجزا است. می توان به جای قرار دادن چند کلید و پریز در کنار یکدیگر از کادر یا قاب های پنج خانه استفاده نمود.
نصب این کلید ها بسیار ساده انجام می گیرد و انتخاب مکانیزم نیز بسیار ساده است. تمام این فریم ها نیاز به یک قیم برای فیکس کردن مکانیزم ها دارد. مکانیزم های به کار رفته در ساخت کلید و پریز فده مدل بارسلونا از پلی آمیدی با فایبر گلاس تقویت شده ساخته می شوند.

طراحی کلید و پریز فده مدل بارسلونا

نکته مهم دیگر در رابطه با طراحی کلید و پریز فده مدل بارسلونا این که کلید های طراحی ویژه ای است. به گونه ای که نحوه روشن و خاموش کردن آن ها با روش سنتی فشردن شاسی روی مکانیزم ها انجام نمی گیرد، بلکه از خلاقیتی ظریف برای آن استفاده شده است. به این ترتیب که با استفاده از یک پیچ تنظیم می توان کلید را روشن و خاموش نمود. این کلید دوار را می توان برای سیم کشی های یک و دو پل به کار برد: با یکبار چرخش پیچ یک دسته از لامپ ها روشن می گردند و در ادامه با چرخش بیشتر تا قسمت تعیین شده، چراغ های دسته دوم روشن می شوند. البته کلید های یک پل و دو پل شاسی دار نیز وجود دارند.

    

    

منبع: واحد پژوهش و توسعه لایت هوم
( کلید و پریز کلید و پریز فده کلید و پریز لوکس فده کلید و پریز سری کلاسیک و کلید و پریز فده مدل بارسلونا )
Info@lighthome.ir

جزئیات محصول

مشخصات

کشور سازنده
اسپانیا
برند
فده
رنگ قاب
طرح دار
جنس بدنه
برنجی
گارانتی
2 سال
محصولات مرتبط
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@@COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

فروش ویژه

تلفن تماس

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به حساب کاربری