برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

کلید و پریز فده - مدل سن سباستین

تماس بگیرید

کلید و پریز Fede - سری کلاسیک - مدل San Sebastian

0 تومان
ناموجود
نام تجاری:
دوست داشتن85
اضافه به مقایسه0
توضیحات

کلید و پریز فده مدل سن سباستین

کلید و پریز فده مدل سن سباستین San Sebastian دارای نصب بسیار ساده است و انتخاب مکانیزم آن نیز بسیار ساده می باشد. مکانیزم های به کار رفته در ساخت این کلید و پریز ها از بالاترین کیفیت و از پلی آمید تقویت شده به وسیله فایبر گلاس ساخته می شود.

کلید و پریز فده مدل سن سباستین

                        
این مجموعه از کلید و پریز فده شامل رنگ های زنگار (مفرغ) روشن، طلایی روشن و مسی می گردد. همچنین این امکان نیز وجود دارد که از این فریم ها با دیگر کلید های استاندارد استفاده شود. کلید و پریز فده مدل سن سباستین دارای طرح و رنگ هایی ویژه و منحصر به فرد می باشد. با استفاده از طراحی لوکس و ویژه فده در ساخت این کلید و پریز ها می توانید خاص و ویژه بودن خانه خود را نمایان سازید. فده گستره وسیعی از مجموعه ها را در خود جای داده است. می توان به راحتی هر کدام از مجموعه های کلید و پریز فده را با فضاهای داخلی هماهنگ کرد. این محصولات، سبک به خصوصی را برای فضا به ارمغان می آورند. مجموعه جدید کلید و پریز فده مدل سن سباستین به خاطر ظرافت و زیبایی خود، با طرحی ارزشمند و از فلز برنج که دارای حداکثر کیفیت ممکن است ساخته شده و بیشترین حد دوام و ماندگاری را تضمین می کند. به خاطر داشتن این ویژگی ها، این سری از کلید و پریز فده بسیار برجسته و ویژه هستند. سن سباستین می تواند یکی از اولین انتخاب طراحان داخلی برای محیط های مدرن و مینیمالیستی باشد.
می توان برای ایجاد انسجام بیشتر در محیط از قاب های یک تا چهار خانه استفاده نمود. قاب تک خانه در مجموعه کلید و پریز فده مدل سن سباستین دارای ابعاد 90×90 میلی متر، قاب دو خانه دارای ابعاد 160×90 میلی متر، قاب سه خانه دارای ابعاد 235×90 میلی متر، قاب چهار خانه دارای ابعاد 305×90 میلی متر و قاب پنج خانه دارای ابعاد 381×90 میلی متر می باشد. قاب های چند خانه جایگزینی بسیار مناسب به جای استفاده همزمان از چندین کلید و پریز مجزا است. می توان به جای قرار دادن چند کلید و پریز در کنار یکدیگر از کادر یا قاب های چند خانه استفاده نمود.

طراحی کلید و پریز فده مدل سن سباستین

نکته مهم دیگر در رابطه با طراحی کلید و پریز فده مدل سن سباستین این که کلید های این مجموعه دارای طراحی ویژه ای است. به گونه ای که نحوه روشن و خاموش کردن آن ها با روش سنتی فشردن شاسی روی مکانیزم ها انجام نمی گیرد، بلکه از خلاقیتی ظریف برای آن استفاده شده است. به این ترتیب که با استفاده از یک پیچ تنظیم می توان کلید را روشن و خاموش نمود. این پیچ تنظیم یا کلید دوار را می توان برای مجموعه سیم کشی های یک و دو پل به کار برد: با چرخش پیچ یک دسته از لامپ ها روشن می گردند و در ادامه با چرخش بیشتر تا قسمت تعیین شده، چراغ های دسته دوم روشن می شوند. البته کلید های یک پل و دو پل شاسی دار نیز موجود می باشد.

منبع: واحد پژوهش و توسعه لایت هوم
( کلید و پریز کلید و پریز فده کلید و پریز لوکس فده کلید و پریز سری کلاسیک و کلید و پریز فده مدل سن سباستین )
Info@lighthome.ir

جزئیات محصول

مشخصات

کشور سازنده
اسپانیا
برند
فده
رنگ قاب
طرح دار
جنس بدنه
برنجی
گارانتی
2 سال
محصولات مرتبط
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@@COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

فروش ویژه

تلفن تماس

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به حساب کاربری