برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

کلید و پریز فده - مدل مینا

تماس بگیرید

کلید و پریز Fede - سری Smalto Italiano

0 تومان
ناموجود
نام تجاری:
دوست داشتن45
اضافه به مقایسه0
توضیحات

کلید و پریز فده مدل مینای ایتالیایی Smalto Italiano

اشتیاق گروه طراحان Fede برای ساخت کلید و پریز و روشنایی با بهره گیری از تکنیک های جدید متوقف نشده و تلاش برای تولید مجموعه های جدید در این راستا، با ایجاد نوآوری و سبک ویژه، تکمیل شده است. ابتکار هنرمندانه فده از تزییناتی زیبا الهام گرفته شده که در این راستا و برای طراحی سری جدید کلید و پریز و روشنایی خود از یک سبک با ارزش قدیمی در دکوراسیون استفاده کرده است: مینای ایتالیایی.

کلید و پریز فده مدل مینا

            
کلید و پریز فده مدل مینا توسط هنرمندان بخش نقره کاری فده طراحی شده است. این سری از کلید و پریز فده با بهره گیری از این منبع الهام بخش که سرشار از خطوط قوی، روشنایی و رنگ های زنده می باشد، ساخته شده اند. کلید و پریز فده مدل مینا مجموعه ای است ویژه که برای محیط های ویژه طراحی شده است. کلید های روشنایی و پریز های الکتریکی لوکس فده مدل مینا از فلز خالص برنج ساخته شده، با ترکیب فوق العاده مینا کاری با کلید و پریز فده مدل سیه نا و کلید و پریز فده مدل فایرنز ساخته شده است.
مینای ایتالیایی، پایدار و تغییر ناپذیر، تابشی سخاوتمندانه به قاب های Fede بخشیده است. کیفیت و زیبایی کلید و پریز فده مدل مینا زیبایی دکوراتیو این محصولات را افزایش می دهد و آن را تبدیل به قطعاتی یونیک می سازد. پوشش دیوار ها توسط تزییناتی شبیه به سنگ های ارزشمند و رنگ های قرمز یاقوتی، سبز زمردین و آبی کبود، باعث غنی تر شدن زیبایی دکوراسیون می گردد. این طیف باشکوه از رنگ ها با دو رنگ دیگر تکمیل شده است: سفید صدفی و سیاه.

به علاوه می توان در هنگام استفاده از کلید و پریز فده مدل مینا برای ایجاد انسجام و یکپارچگی بیشتر در محیط از قاب های یک تا چهار خانه استفاده کرد. قاب تک خانه کلید و پریز فده مدل مینا دارای ابعاد 90×90 میلی متر، قاب دو خانه دارای ابعاد 160×90 میلی متر، قاب سه خانه دارای ابعاد 235×90 میلی متر و قاب چهار خانه دارای ابعاد 305×90 میلی متر می باشد. قاب ها یا کادر های چند خانه، خلاقیتی هوشمندانه و جایگزینی بسیار مناسب به جای استفاده همزمان از چندین کلید و پریز مجزا به شمار می روند.

طراحی کلید و پریز فده مدل مینا

نکته ویژه در رابطه با طراحی کلید و پریز فده مدل مینا این که روشن و خاموش کردن لوستر یا لامپ ها با استفاده از این کلید ها با روش قدیمی فشردن شاسی روی مکانیزم انجام نمی گیرد، بلکه از هوش و خلاقیتی ظریف بهره می برد. به این ترتیب که با استفاده از یک پیچ تنظیم (یا یک کلید دوار) می توان کلید را روشن و خاموش نمود. می توان تنها با استفاده از یک کلید، کنترل روشن و خاموش کردن یک یا دو دسته لامپ را در اختیار داشت: با چرخش کلید تا حدی معین یک دسته از لامپ ها روشن می گردد؛ در ادامه با چرخش بیشتر، چراغ های دسته دوم روشن می شوند. کلید های یک پل و دو پل به صورت شاسی دار نیز موجود هستند.

منبع: واحد پژوهش و توسعه لایت هوم
( کلید و پریز کلید و پریز فده کلید و پریز لوکس فده کلید و پریز سری مینا و کلید و پریز فده مدل مینا )
Info@dcakala.com

جزئیات محصول

مشخصات

کشور سازنده
اسپانیا
برند
فده
رنگ قاب
طرح دار
جنس بدنه
برنجی
گارانتی
2 سال
محصولات مرتبط
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@@COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

فروش ویژه

تلفن تماس

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به حساب کاربری