برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

کلید و پریز فده - مدل پرووانس

تماس بگیرید

کلید و پریز Fede - مدل Provence

0 تومان
ناموجود
نام تجاری:
دوست داشتن35
اضافه به مقایسه0
توضیحات

کلید و پریز فده مدل پرووانس Provence

کلید و پریز فده مدل پرووانس دارای طراحی ویژه ای می باشد. عبارت پرووانس از منطقه ای به همین نام در جنوب شرقی فرانسه گرفته شده است. این طرح های بسیار ویژه که در نسخه های محدودی ارائه می گردند از فلز برنج ساخته شده اند و برای پروژه های خاص مناسب می باشند. کلید و پریز فده مدل پرووانس در واقع دارای طرح آشنا و محبوب کلید و پریز فده مدل بارسلونا، کلید و پریز فده مدل مادرید، کلید و پریز فده مدل سن سباستین، کلید و پریز فده مدل سویا و کلید و پریز فده مدل تولدو می باشد که با رنگ سفید و به شکل پنیه «بازطراحی» شده است.

کلید و پریز فده مدل پرووانس
این سبک طراحی انتقال دهنده احساس خوبِ «بودن در محیطی گرم و طبیعی» را ایجاد می کند. فده طیف های وسیعی شامل رویه های جدید ارائه می کند. رنگ سفید دکاپه white decape بر روی فریم های کلید و پریز فده سری کلاسیک (بارسلونا، مادرید و سن سباستین) قرار می گیرد. این رویه ها با زمینه برنجی که با دست رنگ شده اند، ساخته می شوند. ارزش خاص و هنرمندانه این کلید و پریز ها بسیار فریبنده است، چرا که هر کلید یک محصول منحصر به فرد می باشد.

کلید و پریز فده مدل پرووانس برای منازلی با طراحی عجیب و منحصر به فرد بسیار مناسب خواهد بود، منازلی که با توجه به نوع طرح و فرم آنها، استفاده از المان های سنتی، عملکردی فوق العاده خواهد داشت؛ اگر زمان متوقف می شد، ترکیب چوب و سنگ و موزاییک و فلز برنج، نمایانگر سبک زندگی پر از آرامش قدیمی بود.

کلید و پریز فده مدل پرووانس

طراحی کلید و پریز فده مدل پرووانس

نکته ویژه در رابطه با طراحی کلید و پریز فده مدل پرووانس این که روشن و خاموش کردن لوستر یا لامپ ها توسط این کلید ها با روش قدیمی فشردن شاسی روی مکانیزم انجام نمی گیرد، بلکه از هوش و خلاقیتی ظریف بهره می برد. به این ترتیب که با استفاده از یک پیچ تنظیم (یا کلید دوار) می توان کلید را روشن و خاموش نمود. تنها یک کلید، می تواند قابل استفاده برای سیم کشی های یک پل و دو پل باشد: با چرخش کلید تا حدی معین یک دسته از لامپ ها روشن می گردد؛ در ادامه با چرخش بیشتر، چراغ های دسته دوم روشن می شوند. کلید های یک پل و دو پل به صورت شاسی دار نیز موجود هستند.

منبع: واحد پژوهش و توسعه لایت هوم
( کلید و پریز کلید و پریز فده کلید و پریز لوکس فده کلید و پریز سری پرووانس و کلید و پریز فده مدل provence )
Info@lighthome.ir

جزئیات محصول

مشخصات

کشور سازنده
اسپانیا
برند
فده
رنگ قاب
طرح دار
جنس بدنه
برنجی
گارانتی
2 سال
محصولات مرتبط
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@@COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

فروش ویژه

تلفن تماس

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به حساب کاربری