برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

کلید و پریز فده - مدل کریستال دولوکس

تماس بگیرید

کلید و پریز Fede - سری کریستال - مدل Crystal Duluxe

0 تومان
ناموجود
نام تجاری:
دوست داشتن92
اضافه به مقایسه0
توضیحات

کلید و پریز فده مدل کریستال دولوکس

کریستال دولوکس؛ کلید جواهر

کلید و پریز فده مدل کریستال دولوکس با بهره گیری از کریستال های درخشان و زیبای سواروسکی ساخته شده است. فده مجموعه ای جدید برای ساخت مکانیزم های الکتریکی معرفی می کند: «کلید جواهر».
این سری از کلید و پریز فده سطح بالا ترین کلید و پریز لوکس با تلالو نور و درخشش کریستال های سواروسکی هستند که از فلز برنج با بالاترین و معتبر ترین کیفیت ساخته شده اند. این قطعات خاص و فوق العاده در نسخه های محدود ارائه می گردد: بدون شک یک «اثر هنری» توسط هنرمندان مجوعه فده ترسیم و طراحی شده است.

 

کلید و پریز فده مدل کریستال دولوکس

 

کلید و پریز فده مدل کریستال دولوکس زیبایی را با خود به ارمغان می آورد و زیبایی محیط های خاص را غنی تر می سازد. یک دکوراسیون در کلاس بالا، با اصالت و طراحی چشمگیر خود، از دیگر فضاها متمایز خواهد بود. کلید و پریز فده سری کریستال دولوکس فده دارای چهار نوع متفاوت می باشد: Sand, Velvet, Décor و Art.
سری شنی یا Sand با سطح بافت دار که یک عنصر اصیل برای دکور ایجاد می کند. کریستال های سواروسکی زیبایی این سری را افزایش داده است.
خطوط نرم و ظریفی که سری مخملی Velvet از کلید و پریز فده مدل کریستال دولوکس را شکل داده است، باعث ایجاد زرق و برق و زیبایی فراوان آن شده است. کریستال های سواروسکی، ظرافتی عالی به این سری بخشیده است.
سری دکور Decor از این مدل کلید و پریز فده با ترکیبی فوق العاده از مدل های شنی و مخملی، مدلی جدید، دلپسند و زیبا را ایجاد کرده است.
سری هنر Art از این کلید و پریز ها دارای کریستال هایی فاخر بوده که درخشش و زیبایی آن، بسیار فریبنده است.

طراحی کلید و پریز فده مدل کریستال دولوکس

نکته ویژه در رابطه با طراحی کلید و پریز فده مدل کریستال دولوکس این که این کلید ها دارای طراحی ویژه ای هستند به گونه ای که روشن و خاموش کردن آن ها با روش قدیمی فشردن شاسی روی مکانیزم ها انجام نمی گیرد، بلکه دارای خلاقیتی ظریف هستند. به این ترتیب که با استفاده از یک پیچ تنظیم یا کلید دوار می توان کلید را روشن و خاموش نمود. یک کلید قابل استفاده برای سیم کشی های یک پل و دو پل می باشد: با چرخش آن تا حدی معین یک دسته از لامپ ها روشن شده و در ادامه با چرخش بیشتر، چراغ های دسته دوم روشن می شوند. کلید های یک پل و دو پل به صورت شاسی دار نیز وجود دارند.

منبع: واحد پژوهش و توسعه لایت هوم
( کلید و پریز کلید و پریز فده کلید و پریز لوکس فده کلید و پریز سری کریستال دولوکس و کلید و پریز فده مدل کریستال دولوکس )
Info@lighthome.ir

جزئیات محصول

مشخصات

کشور سازنده
اسپانیا
برند
فده
رنگ قاب
طرح دار
جنس بدنه
برنجی
گارانتی
2 سال
محصولات مرتبط
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@@COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

فروش ویژه

تلفن تماس

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به حساب کاربری