برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

کلید و پریز فده - مدل سن رمو

تماس بگیرید

کلید و پریز Fede - سری Sanremo 

0 تومان
ناموجود
نام تجاری:
دوست داشتن62
اضافه به مقایسه0
توضیحات

کلید و پریز فده سری سن رمو Sanremo

کلید و پریز فده مدل سن رمو با داشتن هماهنگی فوق العاده و نقش مایه گل، دارای طراحی بسیار ویژه ای است که بیننده را مسحور می کند و برای اماکنی که دکور بسیار دقیق و ظریفی دارند، استفاده می گردد. سن رمو ، شهر گل در ایتالیا، منبع الهام برای طراحی و تولید این سری از کلید و پریز فده بوده است.
پلیت های کلید و پریز فده نتیجه ترکیب فوق العاده برنج و طراحی قطعات هنری زیبا است. تمرکز فده بر روی جزییات دکوراتیو و رویه های منحصر به فرد می باشد. طراحی کلید پریز فده مدل سن رمو با بازنگری در مدل های قبلی فده و باز طراحی آنها انجام گرفته است. شکل ساخت بسیار زیبای آن با توجه ویژه و اهمیت به جزییات، بسیار عالی انجام گرفته است. لوکس بودن این محصولات در یک سبک شیک و براق، باعث جذاب تر شدن محیط می شود.

 

کلید و پریز فده مدل سن رمو

     

کلید و پریز فده مدل سن رمو با طراحی بسیار جذاب، نمادی تاثیر گذار از زیبایی است که به خوبی کیفیت فده را معرفی می کند؛ یک شاهکار حقیقی که در هماهنگی کامل با محیط اطراف خواهد بود.
برای داشتن انسجام و یکپارچگی بیشتر در محیط در هنگام نصب کلید و پریز فده مدل سن رمو می توان از قاب های یک تا چهار خانه استفاده نمود. قاب تک خانه دارای ابعاد 110×90 میلی متر، قاب دو خانه دارای ابعاد 183×90 میلی متر، قاب سه خانه دارای ابعاد 255×90 میلی متر، قاب چهار خانه دارای ابعاد 328×90 میلی متر و قاب پنج خانه دارای ابعاد 400×90 میلی متر می باشد.

نصب این کلید و پریز ها بسیار ساده انجام می گیرد و انتخاب مکانیزم نیز بسیار ساده است. تمام این فریم ها نیاز به یک قیم برای فیکس کردن مکانیزم ها دارد، این مکانیزم ها از پلی آمیدی با فایبر گلاس تقویت شده ساخته می شوند.
کلید و پریز فده مدل سن رمو در رنگ هایی با رویه های مختلف عرضه می شوند؛ این رنگ ها شامل زغالی، طلایی روشن، نقره ای، مسی و سفید می شود. هرکدام از این رنگ ها با ایجاد زیبایی و هماهنگی در محیط می توانند گزینه های فوق العاده ای برای انتخاب طراحان دکوراسیون داخلی باشند.

طراحی کلید و پریز فده مدل سن رمو

طراحی کلید و پریز فده مدل سن رمو همانند دیگر مدل های کلید و پریز فده به صورتی خاص انجام گرفته است. به گونه ای که روشن و خاموش کردن لامپ ها و یا لوستر با استفاده از آن به دو صورت ممکن می باشد: فشردن شاسی روی مکانیزم ها که روش قدیمی و سنتی است و یا استفاده از پیچ تنظیم یا کلید دوار که منحصرا توسط شرکت فده تولید می گردد.یک پیچ تنظیم یا کلید دوار می توان کنترل روشن و خاموش بودن کلید را در اختیار داشت. می توان تنها با استفاده از یک کلید، سیم کشی های یک پل و دو پل را کنترل نمود: با چرخش آن تا حدی معین یک دسته از لامپ ها روشن می شوند و در ادامه با چرخش بیشتر، چراغ های دسته دوم روشن می گردند. کلید های یک پل و دو پل به صورت شاسی دار نیز وجود دارند.

       

    

منبع: واحد پژوهش و توسعه لایت هوم
( کلید و پریز کلید و پریز کلید فده و پریز لوکس فده کلید و پریز فده مدل سن رمو کلید و پریز فده سری سن رمو )
Info@dcakala.com

جزئیات محصول

مشخصات

کشور سازنده
اسپانیا
برند
فده
رنگ قاب
طرح دار
جنس بدنه
برنجی
گارانتی
2 سال
محصولات مرتبط
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@@COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

فروش ویژه

تلفن تماس

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به حساب کاربری