برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

کلید و پریز فده - سری Belle Epoque - مدل فرشینه

تماس بگیرید

کلید و پریز Fede - سری Belle Epoque - مدل Tapestry

0 تومان
ناموجود
نام تجاری:
دوست داشتن75
اضافه به مقایسه0
توضیحات

کلید و پریز فده سری Belle Epoque مدل فرشینه

تمایل گروه سازنده کلید و پریز فده برای طراحی مجموعه ای بی نظیر و دکوراتیو، باعث شده این مجموعه بتواند فرشینه های نفیسی را در ترکیب با فلز برنج تصور کند. فده رویه های جذابی را با امکاناتی بی پایان پیشنهاد می دهد. با معرفی این مجموعه جدید، فده این اطمینان را ایجاد می کند که کلید و پریز ها بیشترین میزان هماهنگی و تطابق را با دکور اطراف خود داشته باشد. یک طراحی جدید که می تواند برای علاقمندان به طراحی داخلی جذاب باشد، باید بدون شک این امکان را برای مخاطبان خود فراهم سازد که بتوانند کلید و پریز با طرح فرشینه خود را متناسب با فضا انتخاب کنند؛ این امکان برای خاص و ویژه بودن هر فضا فراهم آمده است.

کلید و پریز فده مدل فرشینه

این تفاوت و تمایز تنها به خاطر زیبایی بسیار ویژه این کلید ها نیست بلکه به خاطر تخصص تکنیکی فده نیز می باشد. برای مثال دیمر ها و کلید های دوار، بسیار کامپکت هستند. کلید های دوار باعث یکپارچگی علامت دهی LED ها در سه رنگ آبی، کهربایی و سفید می گردد.                 

این کلید ها که به طور ویژه ای طراحی شده اند و ترکیبی از فلز برنج و فرشینه هستند و در نسخه های محدودی تولید می گردند. این مجموعه دارای طرح و رنگهای اصیلی است که امکانات بی پایانی را پیشنهاد می دهد. چند کاره بودن این مجوعه باعث می شود که امکان استفاده از این فریم ها با دیگر کلید های استاندارد وجود داشته باشد. نصب این کلید ها بسیار ساده انجام می گیرد. انتخاب مکانیزم نیز بسیار ساده است. تمام این فریم ها نیاز به یک قیم برای فیکس کردن مکانیزم ها که از پلی آمیدی که با فایبر گلاس تقویت شده، دارد. می توان از یک دیفیوزر برای این کلید ها استفاده نمود و در انواع عریض و باریک در دسترس هستند.
می توان در هنگام استفاده از این سری از کلید و پریز فده برای ایجاد یکپارچگی بیشتر با محیط از قاب های یک تا چهار خانه استفاده کرد. این قاب ها به صورت عمودی و افقی در دسترس هستند. قاب تک خانه دارای ابعاد 105×105 میلی متر، قاب دو خانه دارای ابعاد 105×178 میلی متر، قاب سه خانه دارای ابعاد 105×250 میلی متر و قاب چهار خانه دارای ابعاد 105×323 میلی متر می باشد. قاب ها یا کادر های چند خانه، خلاقیتی هوشمندانه و جایگزینی بسیار مناسب به جای استفاده همزمان از چندین کلید و پریز مجزا به شمار می روند.

        
طراحی کلید و پریز فده مدل فرشینه سری Belle Epoque

نکته قابل توجه در رابطه با طراحی این سری از کلید و پریز فده این است که روشن و خاموش کردن لامپها یا لوستر ها می تواند به دو روش انجام گیرد. روش نخست استفاده از شاسی های قدیمی و روش دوم با استفاده از یک پیچ تنظیم یا کلیدی دوار. می توان تنها با استفاده از یک کلید دوار کنترل، روشن و خاموش کردن یک یا دو دسته لامپ را در اختیار داشت: با چرخش کلید تا حدی معین یک دسته از لامپ ها روشن شده و در ادامه با چرخش بیشتر، چراغ های دسته دوم روشن می شوند. کلید های یک پل و دو پل به صورت شاسی دار نیز موجود هستند.

     

     
منبع: واحد پژوهش و توسعه لایت هوم
( کلید و پریز کلید و پریز فده کلید و پریز لوکس فده )
Info@dcakala.com

جزئیات محصول

مشخصات

کشور سازنده
اسپانیا
برند
فده
رنگ قاب
طرح دار
جنس بدنه
برنجی
گارانتی
2 سال
محصولات مرتبط
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@@COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

فروش ویژه

تلفن تماس

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به حساب کاربری