برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

کلید و پریز فده - مدل سیه نا

تماس بگیرید

کلید و پریز Fede - سری Toscana - مدل Siena

0 تومان
ناموجود
نام تجاری:
دوست داشتن66
اضافه به مقایسه0
توضیحات

کلید و پریز فده مدل سیه نا

کلید و پریز فده مدل سیه نا باعث می شود حس طراحی از همان سبک های قبلی استفاده کند. «کلید و روشنایی» کانسپت جدیدی است که باعث یکپارچگی استفاده از کلید ها و روشنایی توسط فده می گردد. این سری از  کلید و پریز فده با طراحی جدید، باعث زیبایی محیط و غنی تر کردن زیبایی در محیط های خاص می شود. دکوراسیونی که در سطح بالای حرفه ای بودن قرار دارد، با اصالت و طراحی چشمگیر، از دیگر محصولات متمایز می گردد. فده با ترسیم سری جدید کلید و پریز های خود و با ارائه اثری فاخر، سعی در نمایش هرچه بیشتر جذابیت در محیط دارد.

کلید و پریز فده مدل سیه نا

                    
برای داشتن انسجام و یکپارچگی بیشتر در محیط در هنگام نصب کلید و پریز فده مدل سیه نا می توان از قاب های یک تا چهار خانه استفاده نمود. قاب تک خانه دارای ابعاد 90×90 میلی متر، قاب دو خانه دارای ابعاد 160×90 میلی متر، قاب سه خانه دارای ابعاد 235×90 میلی متر، قاب چهار خانه دارای ابعاد 305×90 میلی متر و قاب پنج خانه دارای ابعاد 381×90 میلی متر می باشد.
نصب این سری از کلید و پریز فده بسیار ساده انجام می گیرد و انتخاب مکانیزم نیز بسیار ساده است. تمام این فریم ها نیاز به یک قیم برای فیکس کردن مکانیزم ها دارد، این مکانیزم ها از پلی آمیدی با فایبر گلاس تقویت شده ساخته می شوند.

کلید و پریز فده مدل سیه نا در رنگ هایی با رویه های مختلف عرضه می شوند؛ شامل گرافیتی، طلایی، کروم روشن، پتینه روشن و سبز اکسید شده. هرکدام از این رنگ ها با ایجاد زیبایی و هماهنگی در محیط می توانند گزینه های فوق العاده ای برای انتخاب طراحان دکوراسیون داخلی باشند.

طراحی کلید و پریز فده مدل سیه نا

طراحی کلید و پریز فده مدل سیه نا همانند دیگر مدل های کلید و پریز فده به صورت ویژه ای صورت گرفته است. به گونه ای که روشن و خاموش کردن آن به صورت فشردن شاسی روی مکانیزم ها انجام نمی گیرد، بلکه از خلاقیتی ظریف استفاده شده است. به این ترتیب که با استفاده از یک پیچ تنظیم یا کلید دوار می توان کنترل روشن و خاموش بودن کلید را در اختیار داشت. می توان تنها با استفاده از یک کلید، سیم کشی های یک پل و دو پل را کنترل نمود: با چرخش آن تا حدی معین یک دسته از لامپ ها روشن می شوند و در ادامه با چرخش بیشتر، چراغ های دسته دوم روشن می گردند. کلید های یک پل و دو پل به صورت شاسی دار نیز وجود دارند.

منبع: واحد پژوهش و توسعه لایت هوم
( کلید و پریز کلید و پریز فده کلید و پریز لوکس فده کلید و پریز فده سری توسکانا و کلید و پریز فده مدل سیه نا )
Info@dcakala.com

جزئیات محصول

مشخصات

کشور سازنده
اسپانیا
برند
فده
رنگ قاب
طرح دار
جنس بدنه
برنجی
گارانتی
2 سال
محصولات مرتبط
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@@COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

فروش ویژه

تلفن تماس

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به حساب کاربری