برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

کلید و پریز فده - مدل آرت

تماس بگیرید

کلید و پریز Fede - سری کریستال دولوکس - مدل Art

0 تومان
ناموجود
نام تجاری:
دوست داشتن32
اضافه به مقایسه0
توضیحات

کلید و پریز فده مدل آرت

کلید و پریز فده مدل آرت با استفاده از کریستال های سواروسکی، به صورت متراکم در کنار یکدیگر و با زیبایی و درخشندگی خاصی ساخته شده است. فده مجموعه ای فوق العاده لوکس در طراحی سیستم های الکتریکی به نمایش گذاشته است: «کلید جواهر».
این سری از کلید و پریز فده کلید و پریز هایی بسیار زیبا با تلالو و درخشندگی خیره کننده کریستال های سواروسکی هستند که از فلز برنج با کیفیت بسیار بالا ساخته شده اند. این قطعات خاص و فوق العاده در نسخه های محدود ساخته می گردد: بی تردید یک «اثر هنری» توسط هنرمندان مجوعه فده طراحی و اجرا شده است.
کلید و پریز فده مدل آرت همان طور که از نام آن یعنی «هنر» مشخص است این فرصت را برای بیننده ایجاد می کند که زمان زیادی را صرفا به تماشای زیبایی آن بگذراند. دقت و ظرافت مثال زدنی در ساخت این سری از کلید و پریز فده در کنار رنگ های برازنده ی طلایی و نقره ای، اثری تحسین برانگیز برای طراحان دکوراسیون داخلی خلق نموده است.

کلید و پریز فده مدل آرت

    

طراحی کلید و پریز فده مدل آرت

نکته ویژه در رابطه با طراحی کلید و پریز فده مدل آرت این که این کلید ها از طراحی ویژه فده برخوردار هستند به گونه ای که روشن و خاموش کردن لوستر یا چراغ ها با استفاده از آن ها، علاوه بر این که با روش قدیمی فشردن شاسی روی مکانیزم ها انجام می گیرد، بلکه دارای روش جایگزین ظریفی نیز می باشند. به این ترتیب که با استفاده از یک پیچ تنظیم یا کلید دوار که در جلوی آن قرار گرفته و از سطح مکانیزم اندکی جلوتر قرار می گیرد، می توان لوستر یا چراغ را روشن و خاموش نمود. یک کلید، قابل استفاده برای سیم کشی های یک پل و دو پل می باشد: با چرخش آن تا حدی معین یک دسته از لامپ ها روشن شده و در ادامه با چرخش بیشتر، چراغ های دسته دوم روشن می شوند.

همچنین این امکان نیز وجود دارد که در هنگام استفاده از این سری از کلید و پریز فده برای ایجاد یکپارچگی بیشتر در محیط از قاب های یک تا چهار خانه به صورت عمودی و افقی استفاده نمود. قاب تک خانه کلید و پریز فده مدل قصر دارای ابعاد 90×90 میلی متر، قاب دو خانه دارای ابعاد 160×90 میلی متر، قاب سه خانه دارای ابعاد 235×90 میلی متر و قاب چهار خانه دارای ابعاد 305×90 میلی متر می باشد. قاب های چند خانه، خلاقیتی هوشمندانه و بسیار مناسب به جای استفاده همزمان از چندین کلید و پریز مجزا است.


منبع: واحد پژوهش و توسعه لایت هوم
( کلید و پریز کلید و پریز فده کلید و پریز لوکس فده کلید و پریز سری کریستال دولوکس کلید و پریز فده مدل آرت کلید و پریز فده مدل هنر )
Info@lighthome.ir

جزئیات محصول

مشخصات

کشور سازنده
اسپانیا
برند
فده
رنگ قاب
طرح دار
جنس بدنه
برنجی
گارانتی
2 سال
محصولات مرتبط

نظرات محصول


@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@@COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

فروش ویژه

تلفن تماس

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به حساب کاربری