برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

کلید و پریز فده - مدل فایرنز

تماس بگیرید

کلید و پریز Fede  - سری Toscana - مدل Firenze

0 تومان
ناموجود
نام تجاری:
دوست داشتن63
اضافه به مقایسه0
توضیحات

کلید و پریز فده مدل فایرنز Firenze

کلید و پریز فده مدل فایرنز با استفاده از سبک های قدیمی و طراحی جدید ساخته می شود. «کلید و روشنایی» کانسپت جدیدی است که باعث یکپارچگی استفاده از کلید ها و روشنایی توسط فده می گردد. این سری از کلید و پریز فده با طراحی جدید، علاوه بر ایجاد زیبایی در محیط های خاص باعث غنی تر کردن زیبایی در دکوراسیون های متفاوت نیز می شود. دکوراسیونی که در بالاترین سطح حرفه ای بودن قرار دارد، با اصالت و طراحی چشمگیر، از دیگر محصولات متمایز خواهد بود. فده با ترسیم سری جدید کلید و پریز های خود و سعی در ارائه اثری فاخر و ایجاد جذابیت بیشتر در محیط دارد.

کلید و پریز فده مدل فایرنز

                 
برای انسجام و یکپارچگی بیشتر در محیط در هنگام نصب کلید و پریز فده مدل فایرنز می توان از قاب های یک تا چهار خانه استفاده نمود. قاب تک خانه در این سری از کلید و پریز فده دارای ابعاد 90×90 میلی متر، قاب دو خانه دارای ابعاد 160×90 میلی متر، قاب سه خانه دارای ابعاد 235×90 میلی متر، قاب چهار خانه دارای ابعاد 305×90 میلی متر و قاب پنج خانه دارای ابعاد 381×90 میلی متر می باشد.
نصب این کلید و پریز ها بسیار ساده بوده و انتخاب مکانیزم آنها نیز به سادگی انجام می پذیرد. تمام این فریم ها نیاز به یک قیم برای فیکس کردن مکانیزم ها دارد، این مکانیزم ها از پلی آمیدی با فایبر گلاس تقویت شده ساخته می شوند.
کلید و پریز فده مدل فایرنز در رنگ هایی با رویه های مختلف عرضه می شوند. این رنگ ها شامل گرافیت، طلایی، کروم روشن، پتینه روشن و سبز اکسید شده می باشند. هرکدام از این رنگ ها با ایجاد زیبایی و هماهنگی در محیط می توانند گزینه های مناسبی برای انتخاب طراحان دکوراسیون داخلی باشند.

طراحی کلید و پریز فده مدل فایرنز

طراحی کلید و پریز فده مدل فایرنز همانند دیگر مدل های کلید و پریز فده به صورت ویژه ای انجام گرفته است. به گونه ای که برای روشن و خاموش کردن آن از خلاقیتی ظریف و منحصر به فرد استفاده شده است: با استفاده از یک پیچ تنظیم یا کلید دوار می توان کنترل روشن و خاموش بودن کلید را در اختیار داشت. می توان تنها با استفاده از یک کلید، سیم کشی های یک پل و دو پل را کنترل نمود: با چرخش کلید تا حدی معین یک دسته از لامپ ها روشن می شوند و در ادامه با چرخش بیشتر، چراغ های دسته دوم روشن می گردند. کلید های یک پل و دو پل فایرنز به صورت شاسی دار نیز وجود دارند.

منبع: واحد پژوهش و توسعه لایت هوم
( کلید و پریز کلید و پریز فده کلید و پریز لوکس فده کلید و پریز فده سری توسکانا و کلید و پریز فده مدل فایرنز )
Info@dcakala.com

جزئیات محصول

مشخصات

کشور سازنده
اسپانیا
برند
فده
رنگ قاب
طرح دار
جنس بدنه
برنجی
گارانتی
2 سال
محصولات مرتبط
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@@COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

فروش ویژه

تلفن تماس

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به حساب کاربری