برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

کلید و پریز فده - سری وینتیج - مدل فرشینه

تماس بگیرید

کلید و پریز Fede - سری Vintage - مدل Tapestry

0 تومان
ناموجود
نام تجاری:
دوست داشتن87
اضافه به مقایسه0
توضیحات

کلید و پریز فده مدل فرشینهTapestry

تمایل گروه فده برای ساخت یک مجموعه بی نظیر و کلید های بسیار دکوراتیو، باعث شده این مجموعه بتواند فرشینه های نفیسی را تصور کند که با فلز برنج ترکیب می گردد. فده رویه های جذابی را با امکاناتی بی پایان پیشنهاد می دهد. با معرفی مجموعه جدید کلید و پریز فده مدل فرشینه این اطمینان ایجاد می شود که کلید و پریز ها بیشترین میزان هماهنگی و تطابق را با دکور اطراف خود داشته باشد. یک طرح جدید که می تواند برای علاقمندان به طراحی داخلی جذاب باشد، بدون شک باید این امکان را فراهم سازد که کاربر بتواند متناسب با هر فضا، فرشینه ای خاص خود انتخاب کند تا هر فضایی قطعاتی ویژه داشته باشد. این تفاوت و تمایز تنها به خاطر زیبایی بسیار ویژه این سری از کلید و پریز فده نیست بلکه به خاطر تخصص تکنیکی در ساخت کلید و پریز فده نیز می باشد. برای مثال دیمر ها و کلید های دوار، بسیار کامپکت هستند. کلید های دوار باعث یکپارچگی علامت دهی LED ها در سه رنگ آبی، کهربایی و سفید می گردد.

کلید و پریز فده سری وینتیج مدل فرشینه

       
می توان در هنگام استفاده از کلید و پریز فده مدل فرشینه برای ایجاد یکپارچگی بیشتر با محیط از قاب های یک تا چهار خانه استفاده کرد. قاب تک خانه کلید و پریز فده مدل امپریو دارای ابعاد 90×90 میلی متر، قاب دو خانه دارای ابعاد 160×90 میلی متر، قاب سه خانه دارای ابعاد 235×90 میلی متر و قاب چهار خانه دارای ابعاد 305×90 میلی متر می باشد. قاب ها یا کادر های چند خانه، خلاقیتی هوشمندانه و جایگزینی بسیار مناسب به جای استفاده همزمان از چندین کلید و پریز مجزا به شمار می روند.

طراحی کلید و پریز فده مدل فرشینه

نکته قابل توجه در رابطه با طراحی کلید و پریز فده مدل فرشینه این است که در هنگام استفاده از این کلید ها روشن و خاموش کردن لوستر یا لامپ ها با روش فشردن شاسی روی مکانیزم انجام نمی گیرد، بلکه دارای تفاوتی ظریف می باشد. به این ترتیب که با استفاده از یک پیچ تنظیم یا کلیدی دوار، لامپ یا لوستر روشن و خاموش می شود. می توان تنها با استفاده از یک کلید، کنترل روشن و خاموش کردن یک یا دو دسته لامپ را در اختیار داشت: با چرخش کلید تا حدی معین یک دسته از لامپ ها روشن شده و در ادامه با چرخش بیشتر، چراغ های دسته دوم روشن می شوند. کلید های یک پل و دو پل به صورت شاسی دار نیز موجود هستند.
همچنین این امکان وجود دارد که طراحان، فرشینه دلخواه خود را انتخاب کرده و به روی این کلید و پریز قرار دهند، به این ترتیب، می توان به بی نهایت ترکیب برای دکوراسیون داخلی دست یافت.

منبع: واحد پژوهش و توسعه لایت هوم
( کلید و پریز کلید و پریز فده کلید و پریز لوکس فده کلید و پریز سری وینتیج و کلید و پریز فده مدل فرشینه )
Info@dcakala.com

جزئیات محصول

مشخصات

کشور سازنده
اسپانیا
برند
فده
رنگ رویه
طرح دار
جنس بدنه
برنجی
گارانتی
2 سال
محصولات مرتبط
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@@COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

فروش ویژه

تلفن تماس

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به حساب کاربری