برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

کلید و پریز فده - مدل مادرید

تماس بگیرید

کلید و پریز Fede - سری کلاسیک - مدل Madrid

0 تومان
ناموجود
نام تجاری:
دوست داشتن59
اضافه به مقایسه0
توضیحات

کلید و پریز فده مدل مادرید

کلید و پریز فده مدل مادرید از فلز برنج واقعی ساخته شده است و در نسخه های محدودی تولید می گردد. رویه های کلید و پریز فده سری کلاسیک مدل مادرید در سه نوع نیکل براق، طلایی روشن و زنگار (مفرغ) مات عرضه می گردند که امکان تغییر بر اساس خواست و نیاز مشتری را نیز دارد. همچنین امکان استفاده از این فریم ها با دیگر کلید های استاندارد نیز وجود دارد. به علاوه می توان برای ایجاد انسجام بیشتر در محیط از قاب های یک تا چهار خانه استفاده نمود. قاب تک خانه دارای ابعاد 90×90 میلی متر، قاب دو خانه دارای ابعاد 160×90 میلی متر، قاب سه خانه دارای ابعاد 235×90 میلی متر و قاب چهار خانه دارای ابعاد 305×90 میلی متر می باشد. قاب های چند خانه جایگزینی بسیار مناسب به جای استفاده همزمان از چندین کلید و پریز مجزا است. می توان به جای قرار دادن چند کلید و پریز در کنار یکدیگر از کادر یا قاب های چهار خانه استفاده نمود.

کلید و پریز فده مدل مادرید

  
کلید و پریز فده مدل مادرید دارای طرح و رنگ هایی ویژه و منحصر به فرد می باشد. خاص و ویژه بودن خانه خود را با طراحی ویژه و لوکس کلید و پریز فده مدل بارسلونا نمایان سازید. فده گستره وسیعی از مجموعه ها را در خود جای داده است. می توان به راحتی هر کدام از این مجموعه ها را با فضاهای داخلی هماهنگ کرد. این محصولات، سبک به خصوصی را برای فضا به ارمغان می آورند. مجموعه جدید کلید و پریز فده به خاطر ظرافت و زیبایی خود، با طرحی نفیس که از فلز برنج با بالاترین کیفیت ساخته شده و حداکثر دوام و ماندگاری را تضمین می کند، بسیار برجسته و ویژه شده است. این مجموعه، می تواند جزء اولین انتخاب طراحان داخلی برای فضا های مدرن و مینیمالیستی باشد.
تفاوت کلید و پریز فده مدل مادرید فقط به خاطر ظاهر زیبا و ویژه آن نیست، بلکه به خاطر تخصص تکنیکی به کار رفته در ساخت آن است. برای مثال کلید های دیمر و دوار بسیار کامپکت هستند. کلید های دوار دارای سه رنگ در LED ها هستند: آبی، کهربایی و سفید.
نصب این کلید ها بسیار ساده انجام می گیرد و انتخاب مکانیزم آن نیز بسیار ساده است. مکانیزم های به کار رفته در ساخت کلید و پریز فده مدل مادرید از پلی آمید ساخته می شود که به وسیله فایبر گلاس تقویت شده است.

طراحی کلید و پریز فده مدل مادرید

نکته قابل توجه در رابطه با طراحی کلید و پریز فده این که کلید های این مجموعه دارای طراحی ویژه ای است. به گونه ای که نحوه روشن و خاموش کردن آن ها با روش سنتی تفاوت دارد و از خلاقیتی ظریف برای آن استفاده شده است. به این ترتیب که با استفاده از یک پیچ تنظیم می توان کلید را روشن و خاموش نمود. این پیچ تنظیم یا کلید دوار را می توان برای سیم کشی های یک و دو پل به کار برد: با چرخش پیچ یک دسته از لامپ ها روشن می گردند و در ادامه با چرخش بیشتر تا قسمت تعیین شده، چراغ های دسته دوم روشن می شوند. البته کلید های یک پل و دو پل شاسی دار نیز موجود می باشد.

منبع: واحد پژوهش و توسعه لایت هوم
( کلید و پریز کلید و پریز فده کلید و پریز لوکس فده کلید و پریز سری کلاسیک و کلید و پریز فده مدل مادرید )
Info@lighthome.ir

جزئیات محصول

مشخصات

کشور سازنده
اسپانیا
برند
فده
رنگ قاب
طرح دار
جنس بدنه
برنجی
گارانتی
2 سال
محصولات مرتبط
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@@COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

فروش ویژه

تلفن تماس

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به حساب کاربری