برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

سیم نایلون 2x0.75 راد افشان سحر

  • سیم نایلون 2x0.75 راد افشان سحر
  • سایز 0.75
  • دولایه
  • هادی مسی
  • رنگ سفید
  • استاندارد ملی
  • نایلونی
521,000 تومان
فروش سیم و کابل به صورت
ناموجود
خروج
نام تجاری:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
توضیحات

سیم نایلون 2x0.75 راد افشان سحر

سیم نایلون 2x0.75 راد افشان سحر دارای کیفیت بالایی می باشد و از سری سیم های پرکاربرد بوده که بصورت دولا است و دارای روکشی سفید می باشد. سیم و کابل راد افشان سحر در اندازه های متنوع زیادی عرضه شده که همه این مدل ها در سایت لایت هوم موجود بوده و شما می توانید بسته به نیاز و سلیقه خود هر کدام از این مدل ها را انتخاب و خریداری نمایید. این سیم در بسته بندی حلقه های 100 متری می باشد که بصورت متراژهای پایین تر عرضه می شود. از این سیم در سیم کشی ساختمان استفاده شده و علاوه بر این در مصارف خانگی، برخی صنایع و کارهای تجاری نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

سیم نایلون 2x0.75 راد افشان سحر

ویژگی های سیم نایلون راد افشان سحر

سیم نایلون 2x0.75 راد افشان سحر همانطور که از نام آن مشخص است دارای دو رشته سیم به اندازه هر کدام 0.75 میلی متر می باشد که در اندازه های متنوع دیگری نیز تولید شده و همگی در سایت لایت هوم موجود است. از سیم نایلون در ساختمان استفاده های زیادی شده و در ساختمان های تجاری، اداری، دولتی و مسکونی مورد استفاده قرار می گیرد. سیم و کابل دارای بدنه مقاوم و عایق بوده تا مانع از انتقال جریان برق به بیرون شود. این سیم مناسب فضاهایی با فشار مکانیکی پایین می باشد و در کنار آن در وسایل الکتریکی که از نوع قابل حمل باشد، کاربرد زیادی دارد. این سیم ها قادر است تا جریان 10 آمپر را عبور داده و هادی بکار رفته شده در آن مسی می باشد که دارای خلوص بالایی است. سیم نایلون در سیم کشی روکار در ساختمان ها نیز کاربرد داشته و یکی از پر فروش ترین سیم های بازار می باشد که مورد تایید وزارت نیرو بوده و دارای کیفیت بالایی می باشد. همچنین در لوسترها و وسایل دیگر روشنایی نیز از این سیم ها استفاده می شود و در چند راهی هم کاربرد زیادی داشته و به خوبی استفاده می شود.

شما می توانید پس از بررسی های لازم و کسب اطلاعات مورد نیاز خود در خصوص خرید سیم نایلون 2x0.75 راد افشان سحر و یا اطلاع از قیمت سیم نایلون 2x0.75 راد افشان سحر با مراجعه به سایت لایت هوم و یا تماس با بخش فروش ما، خرید خود را به راحتی انجام دهید.

جزئیات محصول

مشخصات

کشور سازنده
ایران
برند
راد افشان سحر
نوع سیم و کابل
سیم نایلونی
سایز سیم و کابل
0.75
انواع
قیمت
حلقه ای 521,000 تومان
محصولات مرتبط
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@@COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

فروش ویژه

تلفن تماس

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به حساب کاربری