برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

سیم افشار نژاد خراسان افشان سایز 16

سیم افشان سایز 1x16 افشار نژاد خراسان - مناسب جهت استفاده در لوله خرطومی ها - دارای عایق PVC - هادی مسی آنیل شده - دارای انعطاف پذیری بالا - در رنگ های مشکی، قرمز، آبی، زرد سبز (ارت)

9,591,750 تومان
فروش سیم و کابل به صورت
دوست داشتن47
اضافه به مقایسه0
توضیحات

سیم افشان سایز 16 افشار نژاد خراسان

سیم و کابل افشار نژاد خراسان از سری سیم های برق با انعطاف پذیری بالا می باشد که در کلیه مکان های ساختمان قابلیت استفاده داشته و علت آن نیز خمش خوب این سیم است. این محصول به دلیل داشتن هادی های مسی با خلوص بالا و کلاس 5 از نظر انعطاف پذیری، می تواند در محیط های مختلف بکار گرفته شود. این سیم بصورت تک رشته عرضه شده و دارای سه رنگ بدنه قرمز، آبی، مشکی، زرد - سبز (ارت) می باشد. این سیم قابلیت انتقال جریان هر واحد را به راحتی داشته و بارهای مصرفی را تحمل می کند و دارای ولتاژ نامی 450 تا 750 ولت است.

سیم افشان سایز 16 افشار نژاد خراسان

بطور کلی سیم های افشان نسبت به سیم های مفتولی دارای انعطاف پذیری بالاتری می باشند و این به دلیل وجود نوع کلاس مس بکار رفته در هادی های این سیم ها می باشد که در سیم مفتولی مس آن کلاس 2 و در سیم افشان، مس آن کلاس 5 است. سیم  افشار نژاد خراسان مطابق با استانداردهای جهانی IEC، VDE و ISIRI ساخته شده است و دارای کیفیت بالایی می باشد. سطح مقطع این سیم افشان 16 میلی متر بوده و به همین دلیل به آن سیم نمره 16 گفته می شود و دارای بدنه ای از PVC می باشد که سبب جلوگیری از خوردگی و پوسیدگی بدنه می شود.

مشخصات و ویژگی های سیم سایز 16 افشار نژاد خراسان

سیم برق افشان سایز 16 افشار نژاد خراسان دارای کلاف های 100 متری می باشد که از کیفیت و مرغوبیت بالایی برخوردار بوده و می تواند در حالت ثابت دمای منفی 30 تا مثبت 80 درجه سانتی گراد و در حالت خم شو دمای منفی 5 تا مثبت 70 درجه را به خوبی تحمل کند. همانطور که پیش تر ذکر کردیم سیم و کابل ها دارای عایق پی وی سی می باشد که قطر آن 0.8 میلی متر است و به رنگ های مشکی، آبی، قرمز، زرد - سبز که سیم ارت وجود دارد. از این سیم در لوله های خرطومی، کانال های بسته، پانل ها یا وسایل برقی می توانید استفاده نمایید.

شما می توانید برای خرید سیم افشان سایز 16 افشارنژاد خراسان و همچنین اطلاع از آخرین قیمت سیم سایز 16 افشان افشار نژاد خراسان در سایزهای مختلف به سایت لایت هوم مراجعه نمایید.

جزئیات محصول

مشخصات

کشور سازنده
ایران
برند
افشار نژاد خراسان
نوع سیم و کابل
سیم افشان
سایز سیم و کابل
1
رنگ
آبی
سبز
قرمز
مشکی
انواع
قیمت
متری 9,591,750 تومان
حلقه ای 9,591,750 تومان
محصولات مرتبط
کشور سازنده :
ایران
برند :
مشهد
نوع سیم و کابل :
کابل آنتن
0 تومان
کابل کواکسیال آنتن داخلی مشهد  هادی از جنس مس کلاس هادی نوع یک  دارای استاندارد JIS 3501  مورد استفاده در نصب آنتن دارای کاربرد در ارسال سیگنال های رادیویی
کشور سازنده :
ایران
برند :
مشهد
نوع سیم و کابل :
کابل خودنگه دار
0 تومان
کابل خودنگهدار 4x120+25+25 مشهد هادی از جنس آلومینیوم تابیده شده عایق از نوع پلی اتیلن ولتاژ اسمی 1/0.6 Kv اندازه  4x120+25+25 (mm2)
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@@COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

فروش ویژه

تلفن تماس

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به حساب کاربری