برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

مانیتور نگهبانی IP سیماران

تلفن نگهبانی IP سیماران – رنگ بدنه مشکی نقره ای – قابلیت برقراری تماس داخلی تصویری یک طرفه و دو طرفه – امکان عکسبرداری از تصاویر پنل و دوربین های مداربسته – صفحه نمایش 7 اینچی – دارای امکان نشان دادن تماس های از دست رفته و لیست تماس ها – امکان دریافت آلارم و دارای لیست ذخیره آلارم ها – قابلیت ثبت کارت RFID و مدیریت کارت ها – امکان باز کردن سراسری قفل ها در مواقع اضطراری

0 تومان
ناموجود
خروج
نام تجاری:
دوست داشتن3
اضافه به مقایسه0
توضیحات

مانیتور نگهبانی آیفون تصویری سیماران IP

مانیتور نگهبانی سیماران IP محصولی است که ظاهری شبیه به یک آیفون تصویری دارد و برای کنترل سیستم دربازکن تحت شبکه سیماران طراحی شده است و عملکرد آن بر مبنای پروتکل IP می باشد. این دستگاه جهت مدیریت مانیتورها و پنل ها و همچنین دوربین های مداربسته امنیتی مورد استفاده قرار می گیرد و می تواند سیگنال های آلارم را بررسی کند. معمولا از این مانیتور در واحد نگهبانی استفاده می شود که بتواند روی بقیه پنل ها کنترل داشته باشد.

مشخصات ظاهری مانیتور نگهبانی IP سیماران

این مانیتور همانطور که گفته شد دارای شکل ظاهری زیبایی می باشد و ترکیب رنگی نقره ای و مشکی دارد که ظاهر زیبایی را به این مانیتور بخشیده است. بدنه دستگاه مستطیل شکل است و در قسمت سمت راست بیشترین بخش را مستطیلی مشکی رنگ در برگرفته است که در مرکز آن صفحع نمایش هفت اینچی رنگی دیده می شود. در قسمت زیر صفحه نمایش پنج علامت لمسی وجود دارد که هرکدام کاربری خاصی را دارند که در بخش رابط کاربری به آنها می پردازیم همچنین همانند دیگر محصولات سیماران در زیر کلیدهای لمسی نام Simaran دیده می شود.

در قسمت سمت چپ روی بدنه دستگاه یک گوشی نقره ای رنگ ظریف دیده می شود که اندازه آن به گونه ای است که با پایین و بالای بدنه مانیتور فاصله دارد. در سمت راست دستگاه محلی برای قرار داده شدن کارت RFID وجود دارد که شما می توانید با استفاده از این پنل کارت های RFID را برای انواع آیفون تصویری IP سیماران ثبت کنید و آنها را مدیریت نمایید.

مشخصات فنی مانیتور نگهبانی آیفون تصویری IP سیماران

این مانیتور دارای نمایشگر هفت اینچی با صفحه لمسی خازنی است و از آن می توان برای برقراری تماس داخلی تصویری یک طرفه و دوطرفه استفاده کرد یا مثلا واحدها می توانند تصویر نگهبانی را روی مانیتور خود ببینند. این مانیتور که از انواع آیفون تصویری تحت شبکه سیماران قرار دارد می تواند به دوربین های مداربسته داخل ساختمان متصل شود و آنها را مدیریت نماید همچنین می تواند از تصاویر پنل ها و دوربین های امنیتی عکسبرداری کند در واقع با استفاده از این مانیتور 32 دوربین امنیتی قابل کنترل هستند.

با استفاده از این مانیتور نگهبانی شما به لیست تماس ها دسترسی دارید و می توانید تماس های از دست رفته را مشاهده نمایید همچنین آلارم هایی که از سیستم های مختلف همانند سنسورها دریافت می شوند با این دستگاه قابل دریافت و ذخیره هستند و می توان آلارم های دیده نشده را هم نمایش داد. این محصول از دو زبان فارسی و انگلیسی پشتیبانی می کند و امکان ثبت و مدیریت کارت های RFID را دارد بنابراین با استفاده از این مانیتور می توان کارت های هوشمند را تعریف و مدیریت کرد.

یکی دیگر از قابلیت های فنی این مانیتور این است که در مواقع اضطراری می تواند به صورت نرم افزاری قفل های سراسری را باز کند به طور مثال در زمان وقوع حوادثی مثل آتش سوزی، زلزله و غیره

رابط کاربری مانیتور نگهبانی IP سیماران

شماره 1 نشان دهنده گوشی است که برای برقراری ارتباط صوتی مورد استفاده قرار می گیرد. شماره 2 نشان دهنده دوربین پنل است که به وسیله آن تصویر نگهبانی دریافت می شود و می تواند روی مانیتورهای داخل واحدها نمایش داده شود. شماره 3 نمایشگری است که با روشن شدنش تمامی امکانات مانیتور مشاهده می شود. شماره 4 میکروفون کوچکی است برای انتقال صدا مورد استفاده قرار می گیرد. شماره 10 بلندگوها را نشان می دهد که وظیفه پخش صدا را به عهده دارند. در ادامه به معرفی کلیدهایی می پردازیم که در زیر صفحه نمایش دیده می شوند :

مانیتور نگهبانی IP سیماران مانیتور تحت شبکه سیماران

کلید شماره 5 که با علامت خانه نشان داده شده است برای ورود به منوی اصلی سیستم مورد استفاده قرار می گیرد.

کلید شماره 6 که با شکل گوشی نشان داده است برای برقراری تماس و پاسخگویی به تماس ها و نمایش تماس های بی پاسخ به کار می رود.

کلید شماره 7 شما را به فهرست آلارم ها و نمایش آلارم های از دست رفته می برد.

کلید شماره 8 که با علامت نگهبان نشان داده شده است برای نظارت بر تصویر استفاده می شود.

کلید شماره 9 باز کردن درب ساختمان را به عهده دارد.

شماره 11 نشان دهنده محل قرار گرفتن کارت RFID یا در واقع کارتخوان پنل است.

نتیجه گیری و گارانتی

اگر در ساختمان خود از سیستم های تحت شبکه استفاده کرده اید و تمامی مانیتورها و پنل ها بر پایه IP هستند بنابراین برای کنترل آنها می توانید از مانیتور نگهبانی آیفون تصویری IP سیماران استفاده نمایید که به صورت خلاصه دارای ویژگی های زیر می باشند :

  • دارای نمایشگر 7 اینچی با صفحه لمسی خازنی
  • قابلیت برقراری اینترکام تصویری یک و دو طرفه
  • نمایش تماس های از دست رفته و لیست تماس ها
  • امکان دریافت آلارم و دارای لیست ذخیره آلارم ها
  • قابلیت ثبت و مدیریت کارت های RFID
  • امکان باز کردن سراسری قفل ها در مواقع اضطراری
  • پشتیبانی از دو زبان فارسی و انگلیسی
  • امکان تهیه عکس از تصاویر پنل و دوربین های امنیتی

این محصول همانند انواع آیفون تصویری شرکت سیماران دارای 2.5 سال گارانتی می باشد که این زمان از تاریخ ثبت شده در فاکتور فروش نماینده رسمی محاسبه می گردد. شما می توانید برای خرید مانیتور نگهبانی آیفون تصویری IP سیماران و اطلاع از قیمت مانیتور نگهبانی IP سیماران به فروشگاه اینترنتی لایت هوم مراجعه نمایید و محصول مورد نظرتان را با کسب اطلاعات خریداری کنید.

جزئیات محصول

مشخصات

کشور سازنده
ایران
برند
سیماران Simaran
نوع محصول
آیفون تصویری
گارانتی
2.5 سال
نوع نصب
روکار
سایر امکانات
امکان بازکردن سراسری قفل ها به صورت نرم افزاری در مواقع اضطراری
اندازه صفحه نمایش
7 اینچ
حافظه
دارد
ارتباط داخلی
با کلیه واحدها
قابلیت اتصال به یک دوربین دیگر
دارد
قابلیت اتصال به دو پنل
دارد
قابلیت تنظیم صدای زنگ
دارد
صفحه نمایش رنگی
دارد
گوشی
دارد
صفحه نمایش لمسی
دارد
بازکردن درب پارکینگ
ندارد
اتصال تلفن به مانیتور
ندارد
اتصال به گوشی قابل حمل
ندارد
مدل
مانیتور نگهبانی IP
زمان قطع اتوماتیک تصویر
دو دقیقه
نوع صفحه نمایش
LCD-TFT
قابلیت کارتخوان
دارد
سیستم آیفون تصویری
تحت شبکه
محصولات مرتبط
کشور سازنده :
ایران
برند :
سیماران Simaran
نوع محصول :
آیفون تصویری
0 تومان
تلفن نگهبانی IP سیماران – رنگ بدنه مشکی نقره ای – قابلیت برقراری تماس داخلی تصویری یک طرفه و دو طرفه – امکان عکسبرداری از تصاویر پنل و دوربین های مداربسته – صفحه نمایش 7 اینچی – دارای امکان نشان دادن تماس های از دست...
کشور سازنده :
ایران
برند :
سیماران Simaran
نوع محصول :
پنل آیفون تصویری
0 تومان
پنل کدینگ و کارتخوان آیفون تصویری سیماران IP – دارای نمایشگر 4.3 اینچ – قابلیت استفاده از رمز عبور و کارت های RFID برای باز کردن درب و امکان ثبت 20 هزار کارت در هر پنل – امکان استفاده از قابلیت POE – دارای سنسور ضد...
کشور سازنده :
ایران
برند :
سیماران Simaran
نوع محصول :
آیفون تصویری
0 تومان
مانیتور تصویری سیماران IP – دارای صفحه نمایش 7 اینچی – مجهز به حافظه داخلی جهت ضبط عکس و فیلم – پشتیبانی از زبان فارسی و انگلیسی – دارای قابلیت POE – برقراری تماس اضطراری با نگهبانی – امکان تماس پشت خطی و مشاهده تماس...
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@@COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
<
>

فروش ویژه

تلفن تماس

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به حساب کاربری