برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

آیفون تصویری سیماران 7 اینچ با حافظه مدل IP100

مانیتور تصویری سیماران IP – دارای صفحه نمایش 7 اینچی – مجهز به حافظه داخلی جهت ضبط عکس و فیلم – پشتیبانی از زبان فارسی و انگلیسی – دارای قابلیت POE – برقراری تماس اضطراری با نگهبانی – امکان تماس پشت خطی و مشاهده تماس های از دست رفته – قابلیت اتصال به دو پنل یا یک پنل و یک دوربین مداربسته

0 تومان
ناموجود
نام تجاری:
دوست داشتن5
اضافه به مقایسه0
توضیحات

آیفون تصویری IP سیماران سری 100

آیفون تصویری سیماران IP نسل جدیدی از آیفون تصویری سیماران می باشد که به صورت تحت شبکه فعالیت می کند و امکانات بی شماری را در اختیار کاربر قرار می دهد که هرکدام از این قابلیت ها کمک می کند فعالیت ها به سادگی انجام شوند به طور مثال قابلیت برقراری ارتباط داخلی نامحدود، امکان اتصال به دستگاه های نامحدود، قابلیت اتصال به خانه هوشمند، اتصال به سیستم های امنیتی و غیره از ویژگی های منحصر به فرد این آیفون تصویری می باشد.

درب بازکن تصویری تحت شبکه سیماران مدل IP100

مشخصات ظاهری آیفون تصویری IPسیماران

آیفون تصویری سیماران IP سری 100 دارای شکل بدنه ای مشابه با آیفون تصویری HS-73 سیماران می باشد که مجهز به صفحه نمایش 7 اینچ لمسی است و بدنه ای مستطیل شکل دارد که که بیشترین فضا را روی بدنه مانتیور، صفحه نمایش تشکیل داده است که در قسمت زیر این نمایشگر نام Simaran دیده می شود. در سمت چپ بدنه آیفون تصویری سیماران IP گوشی یا دهانی دیده می شود که برای برقراری ارتباط صوتی مورد استفاده قرار می گیرد و به گونه ای روی دستگاه جای می گیرد که قسمت پایینی اندکی از بدنه پایین تر است و به راحتی می تواند برداشته و گذاشته شود.

مانیتور سیماران IP دارای 270 میلیمتر طول و 132 میلیمتر عرض می باشد که با داشتن ضخامت بدنه 40 میلیمتری در دسته آیفون تصویری های کشیده و تخت قرار دارد. اگر به بالای گوشی صوتی این دستگاه توجه نمایید دو فرورفتگی در دو دو طرف گوشی دیده می شود که محلی برای قرار گرفتن انشگتان و برداشتن گوشی است. یکی از ویژگی هایی که سیماران در شکل ظاهری این آیفون استفاده کرده است بهره برداری از طرح مدل پر فروش HS-73 می باشد بنابراین این محصول با ظاهری آشنا و کارایی فوق العاده می تواند به گزینه ای مناسب برای خرید شما تبدیل شود.

آیفون تصویری IP سیماران سری 100

مشخصات فنی درب بازکن تصویری سیماران مدل IP100

آیفون تصویری سیماران IP یا تحت شبکه دارای قابلیت های فنی زیادی است که در ادامه قصد داریم اطلاعات بیشتری را در اختیار شما قرار دهیم:

این محصول قابلیت اتصال و ارتباط با چندین پنل را دارد و برای راه اندازی آن می توان از قابلیت POE ( استفاده از پاور خط LAN ) استفاده کرد همچنین می توان در شرایط ضروری با واحد نگهبانی تماس اضطراری یا SOS برقرار کرد. این آیفون تصویری سیماران IP دارای شش زون امنیتی می باشد و قابلیت برنامه ریزی زون ها را در مدل های مختلف انواع سنسورها دارا می باشد از طرفی برای ایجاد امنیت بیشتر می توان از رمز ضد سرقت استفاده کرد به این صورت که اگر در مواقع اضطراری نیاز بود درب را باز کنید می توانید با استفاده از رمز ضد سرقت به جای رمز واحد سیستم امنیتی را غیر فعال کنید ولی در همین لحظه واحد نگهبانی را مطلع کرده تا از دزدگیر و غیر استفاده نماید.

یکی از قابلیت های منحصر به فرد آیفون سیماران تحت شبکه این است که اگر با واحد شما تماسی گرفته شود می توانید این تماس های از دست رفته را در گوشه مانیتور مشاهده نمایید و اطلاعات 100 تماس را روی سیستم خود ذخیره نمایید همچنین اگر دو واحد در حال برقراری ارتباط داخلی باشند و شما بخواهید از واحدی دیگر با یکی از این واحدها تماس بگیرید تماس شما به صورت پشت خطی روی مانیتور نشان داده می شود و شخص می تواند این تماس ها را مدیریت نماید.

حافظه و قابلیت اتصال آیفون تصویری IP سیماران

آیفون تصویری سیماران IP را می توانید به دوربین های مداربسته متصل نمایید و تصاویر دوربین ها را روی مانیتور مشاهده کنید همچنین از این تصاویر امکان عکس برداری هم وجود دارد. این دوربین می تواند به چندین پنل یا پنل و یک دوربین وصل شود و در صورتی که به پنل متصل شود عکسبرداری از تصاویر مشاهده شده در پنل ها هم امکان پذیر است. این آیفون سیماران حافظه دار می باشد و در صورتی که روی حالت اتوماتیک قرار داده شود با هر بار زنگ خوردن سه عکس در حافظه خود ذخیره می کند ولی در مدل IP100 امکان ذخیره فیلم وجود ندارد. در استفاده از آیفون تصویری و دوربین مداربسته تحت شبکه می توان این دو را به همدیگر متصل کرد و از امکانات سیستم های تحت شبکه بهره برد.

رابط کاربری آیفون تصویری IP سیماران

وقتی پنل جلوی درب شما زنگ می خورد در این حالت مانیتور روشن می شود و می توان تصاویر بیرون را مشاهده کرد و از آنجایی که این دستگاه کلید ندارد تمامی کارها با لمس صفحه نمایش و با استفاده از کلیدهای روی مانیتور انجام می شود که در ادامه به معرفی کاربرد این کلیدها می پردازیم :

کلید قفل برای باز کردن درب مورد استفاده قرار می گیرد.

با استفاده از کلید دوربین می توان از مراجعه کننده سه عکس تهیه کرد که در لیست تماس ذخیره می شوند.

کلید گوشی برای برقراری ارتباط داخلی با سایر واحدها مورد استفاده قرار می گیرد.

کلید ارتباط با نگهبانی به طور اختصاصی برای برقراری تماس با واحد نگهبانی می باشد.

با استفاده از کلید مربوط به آلارم ها، پیام ها را چک کرده و آنها را پاک کنید.

کلید IP-Camera برای چک کردن و مشاهده تصاویر دوربین های مداربسته متصل به مانیتور مورد استفاده قرار می گیرد.

در گوشه سمت راست صفحه نمایش تنظیمات مانیتور قرار دارد که با وارد شدن به آن می توانید ساعت، تاریخ، نور صفحه، شدت زنگ، نوع ملودی و غیره را تنظیم کنید. برای سهولت در انجام کار، نصاب می تواند از گزینه همگام سازی اتوماتیک با پنل استفاده کند که به این ترتیب این زمان (در تمامی مانیتور هایی که این گزینه در آن ها فعال باشد) با زمان تعریف شده برای پنل یکسان خواهد شد.

نتیجه گیری و گارانتی

آیفون تصویری IP شرکت سیماران محصولی جدید است با قابلیت های فراوان که توانسته جایگاه مناسبی را بین کاربران پیدا کند زیرا استفاده از این آیفون تصویری دیگر محدودیت های آیفون های قدیمی را ندارد و امکانات ویژه ای را در اختیار شما قرار می دهد. به طور مثال یکی از ویژگی های این محصول این است که نیاز به کابل کشی زیاد ندارند و با استفاده از یک کابل شبکه می توان این آیفون را در هر واحد نصب کرد. این مانیتور تصویری دارای ویژگی هایی است که در ادامه به صورت خلاصه آنها را بیان می کنیم تا در زمان خرید بتوانید انتخاب ساده تری داشته باشید.

  • اینترکام نامحدود
  • طراحی تحت شبکه
  • عدم محدودیت تعداد دستگاه ها در پروژه های بزرگ
  • امکان اتصال به سیستم هوشمند سازی ساختمان
  • دارای سیستم امنیتی با شش زون
  • امکان نظارت بر دوربین های مداربسته تا 32 دوربین
  • امکان اتصال همزمان به NVR برای ضبط تصاویر
  • نمایش تماس پشت خطی و امکان مدیریت تماس ها

آیفون تصویری جدید سیماران مدل IP100 همانند دیگر محصولات این شرکت به مدت 2.5 سال گارانتی می شود که این زمان از تاریخ ثبت فاکتور فروش نماینده معتبر آغاز می گردد. شما می توانید برای خرید آیفون تحت شبکه سیماران و اطلاع از قیمت درب بازکن تصویری سیماران IP به فروشگاه اینترنتی لایت هوم مراجعه نمایید و محصول مورد نظرتان را خریداری نمایید.

جزئیات محصول

مشخصات

کشور سازنده
ایران
برند
سیماران Simaran
نوع محصول
آیفون تصویری
گارانتی
2.5 سال
نوع نصب
روکار
رنگ
سفید
اندازه صفحه نمایش
7 اینچ
حافظه
دارد
ارتباط داخلی
با کلیه واحدها
قابلیت اتصال به یک دوربین دیگر
دارد
قابلیت اتصال به دو پنل
دارد
قابلیت تنظیم صدای زنگ
دارد
صفحه نمایش رنگی
دارد
گوشی
دارد
صفحه نمایش لمسی
دارد
بازکردن درب پارکینگ
ندارد
اتصال تلفن به مانیتور
ندارد
اتصال به گوشی قابل حمل
ندارد
مدل
تحت شبکه IP100
زمان قطع اتوماتیک تصویر
یک دقیقه
نوع صفحه نمایش
LCD-TFT
سیستم آیفون تصویری
تحت شبکه
محصولات مرتبط
کشور سازنده :
ایران
برند :
سیماران Simaran
نوع محصول :
آیفون تصویری
0 تومان
تلفن نگهبانی IP سیماران – رنگ بدنه مشکی نقره ای – قابلیت برقراری تماس داخلی تصویری یک طرفه و دو طرفه – امکان عکسبرداری از تصاویر پنل و دوربین های مداربسته – صفحه نمایش 7 اینچی – دارای امکان نشان دادن تماس های از دست...
کشور سازنده :
ایران
برند :
سیماران Simaran
نوع محصول :
پنل آیفون تصویری
0 تومان
پنل کدینگ و کارتخوان آیفون تصویری سیماران IP – دارای نمایشگر 4.3 اینچ – قابلیت استفاده از رمز عبور و کارت های RFID برای باز کردن درب و امکان ثبت 20 هزار کارت در هر پنل – امکان استفاده از قابلیت POE – دارای سنسور ضد...
کشور سازنده :
ایران
برند :
سیماران Simaran
نوع محصول :
آیفون تصویری
0 تومان
مانیتور تصویری سیماران IP – دارای صفحه نمایش 7 اینچی – مجهز به حافظه داخلی جهت ضبط عکس و فیلم – پشتیبانی از زبان فارسی و انگلیسی – دارای قابلیت POE – برقراری تماس اضطراری با نگهبانی – امکان تماس پشت خطی و مشاهده تماس...
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@@COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

فروش ویژه

تلفن تماس

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به حساب کاربری