برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

پنل آیفون تصویری IP سیماران

پنل کدینگ و کارتخوان آیفون تصویری سیماران IP – دارای نمایشگر 4.3 اینچ – قابلیت استفاده از رمز عبور و کارت های RFID برای باز کردن درب و امکان ثبت 20 هزار کارت در هر پنل – امکان استفاده از قابلیت POE – دارای سنسور ضد سرقت – قابلیت اتصال سوئیچ دربازکن و سنسور اعلام وضعیت درب به پنل – دید در شب مناسب با ال ای دی هایلایت – پشتیبانی از دو زبان فارسی و انگلیسی – کارکرد در دمای 20- درجه

0 تومان
ناموجود
نام تجاری:
دوست داشتن3
اضافه به مقایسه0
توضیحات

پنل آیفون تصویری IP سیماران

پنل کدینگ و کارتخوان IP سیماران پنلی است که با انواع آیفون تصویری سیماران IP قابل استفاده می باشد و دارای دو قابلیت کدینگ و کارتخوان به صورت هم زمان می باشد بنابراین می تواند انتخاب مناسبی برای ساختمان هایی با تعداد واحد بالا باشد همچنین این پنل دارای شکل ظاهری زیبا و شیکی می باشد که علاوه بر کارآمد بودن می تواند جلوه زیبایی هم به درب منزل شما ببخشد. وجود نمایشگر 4.3 اینچی در کنار ال ای دی های High Light می تواند تصاویر مناسبی را در شب ارائه دهد همچنین کیفیت و رزولوشن دوربین این پنل بالاست و تصاویری با وضوح بالا را به مانیتور شما منتقل می کند.

مشخصات ظاهری پنل آیفون تصویری سیماران IP

بدنه پنل آیفون سیماران مدل تحت شبکه مستطیل شکل است و از جنس آلومینیوم و نقره ای رنگ می باشد. در بالاترین بخش بدنه این پنل لنز دوربین دیده می شود که دور تا دور آن را ال ای دی های High Light فرا گرفته اند که وظیفه آنها ایجاد دید در شب مناسب می باشد که این دید در شب هم کمک می کند استفاده از پنل در شب به سادگی صورت گیرد و هم تصاویر با کیفیت مناسبی به مانیتور فرستاده شوند. در قسمت پایین دوربین پنل یک صفحه مستطیل شکل دیده می شود که به دو قسمت تقسیم شده است، بخش بالایی صفحه نمایش 4.3 اینچی و بخش پایینی کلیدهایی که برای شماره گیری واحد و زنگ زدن مورد استفاده قرار می گیرد.

در پایین ترین بخش پنل آیفون تصویری سیماران تحت شبکه صفحه کارت خوان قرار دارد که می توان با نزدیک کردن کارت RFID به این صفحه درب را باز کرد بنابراین در ساختمان هایی که تعداد واحد بالایی دارند می توان با استفاده از کارت هایی که به جای کلید استفاده می شوند قفل درب را باز کرد البته در این پنل می توان رمز عبور هم تعیین نمود و درب را با استفاده از آن باز کرد. در کنار صفحه کارتخوان بلندگو قرار دارد که صدا را از داخل واحد برای مراجعه کننده پخش می کند.

پنل آیفون تصویری IP سیماران پنل تحت شبکه سیماران

مشخصات فنی دربازکن تصویری IP سیماران

پنل دربازکن IP سیماران از فناوری تحت شبکه بهره می برد و نصب راحتی دارد به طوریکه برای هر واحد به جای استفاده از تعداد زیادی سیم یک سیم شبکه استفاده می شود که هم سرعت انتقال اطلاعات بالایی دارد و هم امکانات بیشتری را برای شما فراهم می کند. در این پنل با استفاده از پاور خط LAN امکان استفاده از قابلیت POE برای راه اندازی آن فراهم است و می توان از کارت RFID یا رمز برای باز کردن درب استفاده نمود یعنی اگر ساختمان شما تعداد زیادی واحد دارد می توانید تا 20000 کارت برای هر پنل تعریف کنید و به هریک از اعضای خانواده ها یک کارت دربازکن بدهید همچنین می توانید برای هر واحد رمزی را تعریف کنید که تمامی اعضا با آن رمز درب را باز کنند.

یکی از ویژگی ها یا برتری های پنل آیفون تصویری IP سیماران نسبت به پنل معمولی این است که اگر یکی از کارت ها گم شود لازم نیست شناسه تمامی کارت ها پاک شود و از اول برای دستگاه تعریف شود بلکه می توان تنها ID کارت مفقود شده را پاک کرد. در این محصول شما می توانید سوئیچ دربازکن و سنسور اعلام وضعیت درب را به پنل متصل کنید تا باز و بسته بودن درب به شما اطلاع داده شود. این محصول سنسور اعلام سرقت هم دارد پس نگران دزیده شدن آن از درب منزل نباشید.

ویژگی دیگر پ پنل شرکت سیماران دارا بودن قابلیت «تست» به منظور آزمایش درست عملکرد قسمتهاى مختلف پنل می باشد همچنین در این محصول می توان صدای اسپیکر و میکروفون را به صورت نرم افزاری تنظیم کرد. از دیگر مشخصات فنی کارکرد صحیح و درست این پنل حتی در دمای منفی 20 درجه سانتیگراد می باشد. منوی این دستگاه از دو زبان فارسی و انگلیسی پشتیبانی می کند و محصولی کامل ساخته شده طبق استانداردهای جهانی می باشد.

نتیجه گیری و گارانتی

اگر قصد دارید گامی بلندتر در استفاده از انواع پنل و آیفون تصویری بردارید می توانید سراغ محصولات تحت شبکه بروید و از امکانات آنها بهره مند شوید. در ادامه به صورت خلاصه ویژگی های این محصول را مشاهده می کنید تا بتوانید به راحتی تمام قابلیت ها را بکجا مشاهده نمایید.

  • کارکرد در دمای منفی 20 درجه سانتیگراد
  • دارای قابلیت تست برای عملکرد صحیح قسمت های مختلف پنل
  • امکان تنظیم نرم افزاری صدای اسپیکر و میکروفون
  • نمایشگر 4.3 اینچی
  • استفاده از قابلیت POE برای راه اندازی پنل
  • قابلیت تعریف 20 هزار کارت RFID در هر پنل
  • باز شدن درب با رمز و کارت RFID
  • قابلیت ثبت کارت ها روی یک پنل و کپی آنها روی پنل دیگر
  • تامین تغذیه 12VDC با جریان 800mA به صورت پورت خروجى
  • امکان تنظیم زمان عملکرد قفل درب بازکن
  • داراى High light LED به منظور ارائه تصویر مناسب در شب
  • دارای سنسور ضد سرقت
  • قابلیت اتصال سوئیچ درب بازکن و سنسور اعلام وضعیت درب به پنل
  • پشتیبانی از دو زبان فارسی و انگلیسی

پنل آیفون تصویری IP سیماران محصولی جدید است که همانند دیگر آیفون تصویری های سیماران دارای 2.5 سال گارانتی می باشد که این مدت از تاریخ خرید ثبت شده در فاکتور محاسبه می گردد. شما می توانید برای خرید پنل آیفون تصویری IP سیماران و همچنین اطلاع از قیمت پنل سیماران تحت شبکه به فروشگاه اینترنتی لایت هوم مراجعه نمایید.

جزئیات محصول

مشخصات

کشور سازنده
ایران
برند
سیماران Simaran
نوع محصول
پنل آیفون تصویری
جنس بدنه
آلومینیومی
گارانتی
2.5 سال
نوع نصب
توکار
رنگ
نقره ای
سایر امکانات
قابلیت پشتیبانی از POE را دارد
اندازه صفحه نمایش
4.3 اینچ
سازگاری با
سیماران، سوزوکی و کوماکس
مدل
پنل کدینگ IP
قابلیت کارتخوان
دارد
قابلیت تشخیص رمز عبور
دارد
قابلیت ضد آب
دارد
محصولات مرتبط
کشور سازنده :
ایران
برند :
سیماران Simaran
نوع محصول :
آیفون تصویری
0 تومان
تلفن نگهبانی IP سیماران – رنگ بدنه مشکی نقره ای – قابلیت برقراری تماس داخلی تصویری یک طرفه و دو طرفه – امکان عکسبرداری از تصاویر پنل و دوربین های مداربسته – صفحه نمایش 7 اینچی – دارای امکان نشان دادن تماس های از دست...
کشور سازنده :
ایران
برند :
سیماران Simaran
نوع محصول :
پنل آیفون تصویری
0 تومان
پنل کدینگ و کارتخوان آیفون تصویری سیماران IP – دارای نمایشگر 4.3 اینچ – قابلیت استفاده از رمز عبور و کارت های RFID برای باز کردن درب و امکان ثبت 20 هزار کارت در هر پنل – امکان استفاده از قابلیت POE – دارای سنسور ضد...
کشور سازنده :
ایران
برند :
سیماران Simaran
نوع محصول :
آیفون تصویری
0 تومان
مانیتور تصویری سیماران IP – دارای صفحه نمایش 7 اینچی – مجهز به حافظه داخلی جهت ضبط عکس و فیلم – پشتیبانی از زبان فارسی و انگلیسی – دارای قابلیت POE – برقراری تماس اضطراری با نگهبانی – امکان تماس پشت خطی و مشاهده تماس...
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@@COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

فروش ویژه

تلفن تماس

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به حساب کاربری