برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

داکت زمینی دانوب

تماس بگیرید
12,500 تومان
اندازه داکت یا ترانکینگ
نوع داکت یا ترانکینگ
  • ساده
  • چسب دار
ناموجود
نام تجاری:
دوست داشتن5
اضافه به مقایسه0
توضیحات

داکت زمینی دانوب

شرکت دانوب یکی از تولید کنندگان انواع تجهیزات برقی و شبکه ای می باشد که از محصولات آن می توان به انواع داکت و ترانکینگ در مدل های مختلف اشاره کرد به طور مثال یکی از پرکاربردترین محصولات این شرکت انواع داکت زمینی دانوب می باشد این داکت ها در واقع کانالی پلاستیکی با شکل نیم دایره می باشند که برای محافظت از سیم ها و کابلها در یک مجموعه مورد استفاده قرار می گیرند زیرا همانطور که می دانید در اثر وجود کابلهای مختلف در یک فضا ممکن است منظره زیبایی ایجاد نشود و همچنین تجهیزات برقی در معرض آسیب و خطر نیز قرار گیرند بنابراین استفاده از انواع داکت دانوب می تواند ضمن حفظ زیبایی محیط به محافظت از این تجهیزات نیز کمک نماید.

 

داکت زمینی دانوب

 

داکت زمینی دانوب سفید به دلیل شکل ظاهری نیم گرد کاملا روی زمین قرار می گیرد و همچنین با داشتن پارتیشن های داخلی برای عبور سیم ها و کابل های مختلف مورد استفاده واقع می شود در واقع برای مدیریت کابل ها به راحتی می توان از داکت نیم گرد زمینی دانوب استفاده کرد.این محصول در دو نوع ساده و پشت چسب دار تولید می شود که به راحتی قابلیت چسبیدن و نصب روی کف را دارد همچنین درب این داکت دارای مکانیزم قفل شو بوده و جنس بدنه آن غیر قابل اشتعال و مقاوم در دمای منفی 16 تا مثبت 60 می باشد.

داکت زمینی نیم گرد دانوب سطحی صاف و صیقلی دارد که در سه رنگ سفید ، طوسی و قهوه ای در بازار موجود می باشد و با توجه به سایزها و رنگ های مختلف مشتریان می توانند متاسب با کاربرد مورد نظر خود یکی از این تولیدات را انتخاب نمایند.

   

ویژگی های انواع داکت نیم گرد زمینی دانوب

  • تولید در دو نوع ساده و پشت چسب دار

 این محصولات برای سهولت در نصب به دو صورت تولید می شوند که برای استفاده از نوع ساده باید خود مشتریان از چسب هایی برای نصب آنها استفاده نمایند ولی تولید انواع داکتهای پشت چسب دار کمک کرده است تا تنها با بلند کردن لایه چسب روی بدنه بتوان این محصول را به راحتی روی سطح مورد نظر چسباند.

  • بدنه ضد ضربه

مواد اولیه مرغوبی که در ساخت انواع داکت های زمینی دانوب مورد استفاده قرار می گیرند دارای کیفیت بالایی می باشند و مقاومت خوبی در برابر ضربه و شکنندگی دارند به همین دلیل این داکت ها دارای استحکام کافی برای نصب روی زمین می باشند.

  • دارای درب با مکانیزم قفل شو

وجود این درب سبب می شود تا بعد از قرارگیری انواع سیم و تجهیزات کابل کشی درون داکت ، درب محفظه به راحتی باز نشود تا سیمها مورد آسیب دیدن قرار نگیرند همچنین می توان مطمئن بود که در اثر برخورد ناگهانی افراد یا اشیا با بدنه داکت درب بی دلیل باز نمیشود.

  • قابلیت رنگ پذیری

انواع داکت های دانوب این قابلیت را دارند که شما بتوانید آنها را به رنگ دلخواه رنگ نمایید البته این محصولات خود در دو رنگ سفید و طوسی تولید می شوند و مشتریان می توانند متناسب با محل مورد نظر خود یکی از این رنگ ها را انتخاب نمایند.

 

محصولات دانوب مطابق با استانداردهای روز دنیا تولید می شوند و شما می توانید با خرید داکت زمینی دانوب از کیفیت بالای این محصول بهره ببرید همچنین در هر زمان امکان خرید و یا اطلاع از قیمت داکت نیم گرد زمینی دانوب در سایت www.lighthome.ir برای شما فراهم می باشد.

جزئیات محصول

مشخصات

کشور سازنده
ایران
برند
دانوب
نوع محصول
داکت
جنس بدنه
ABS
سایز داکت
3*1
5*1.2
7.5*2
9*2
نوع داکت
ساده
چسب دار
لیست قیمت
انواع
قیمت
1×3, ساده 12,500 تومان
1.2×5, ساده 21,000 تومان
2×7.5, ساده 30,000 تومان
2×9, ساده 37,500 تومان
1×3, چسب دار 16,500 تومان
1.2×5, چسب دار 28,000 تومان
2×7.5, چسب دار 40,000 تومان
2×9, چسب دار 50,000 تومان
محصولات مرتبط
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@@COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

فروش ویژه

تلفن تماس

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به حساب کاربری